Inlägg från: MelikaH |Visa alla inlägg
  • MelikaH

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-03-25 16:07:30 följande:
    Samma gäller dig!
    I höst kommer vi diskutera bebiskräk och barnbeck och den här mf-oron kommer kännas så avlägsen..
    Hoppas hoppas :)
  • MelikaH

Längtan efter liten - Stort grattis! Vad mysigt :)

Kram 

• MelikaH

Kjaam - Har helt glömt bort att fråga om du ringde curakliniken? Hur blir det nu?

Hur mår du annars? 

• MelikaH
    sugarrush skrev 2011-03-29 08:39:11 följande:
    Längtan: GRATTIS!!!!

Idag har jag en ledig dag! Hade en sista semesterdag att plocka ut innan mars slut, underbart! Ska käka smaskens frukost på kafé och sedan gå och gravid-/bebisshoppa!

Sötfilur vännen, inte långt kvar nu! Hur länge till ska du jobba? I värsta fall kan du ju sjukanmäla dig en dag eller en eftermiddag och säga att du känner dig matt och yr. Tänker på dig!
    Vad skönt :) är det fint väder så kan du njuta ännu mer ;)
    oo ska du till istanbul, där e så fint o mycket att se har jag hört.

Hur mår du på sistone? 
  • MelikaH
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-29 12:23:13 följande:
    nä jag har inte deSkäms int  fått tummarna ur.

mår väl inte jätte bra. mår illa hela tiden. har dock behållt maten i 2dagar..vilket e stort. super trött..

hur e de själv??
    Jag vet inte hur det känns för jag har inte varit där men det kan inte va kul att må så illa :(
    Hoppas det blir bättre snart!

Jag mår bra, tröttheten är jobbig annars är det inte så farligt. Jag hoppas att allt är okej i magen :)
    Ska på inskrivning om en vecka och UL om tre veckor. Får se hur läget är då.
  • MelikaH
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-29 12:50:40 följande:
    härligt.. tiden går fort ska du se.. jag ska på RUL den 21e.. inte långt kvar där heller:)
    Vad kul, det närmar sig :)
  • MelikaH
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-29 21:59:45 följande:
    Tack flickorHjärta
    Hon är en ängeln nu hemlens vackra ängel.
    Kan inte förstå hur jobbigt dom har just nu och barnen som florade sin mammaGråter
    Barnen är 11-7-2-1 år gammla
    JÄVLA CANSER !!!
    Beklagar :( Livet är så orättvist! När ska de kunna bota cancern??!!! Hemskt!

Kram 
  • MelikaH

Min man tittade på en unge i minuten för första gången i måndags och han sa - första o sista gången jag tittar på detta! Jag såg verkligen hans ansiktsuttryck som såg väldigt annorlunda ut hehe. 

• MelikaH

Godmorgon alla!

Jag var på inskrivning igår, de tog lite prover. Får reda på blodprovet om ett par dagar men annars ingen äggvita i urinet. Det känns lite mer verkligt nu, pratade lite om mina symptom och hon tyckte att jag har gott om med symptom, behövde inte oroa mig för att jag inte mått/mår illa.  Hoppas att hon har rätt vilket jag får reda på om ca två veckor på UL :) Börjar känna mig nervös redan nu! Är så rädd för ett negativt svar igen :( Usch!

• MelikaH
    telgebo skrev 2011-04-06 09:25:38 följande:
    Vad var det för blodprov som du ska få svar på? Jag känner också oro. Att man aldrig bara kan få slappna av och njuta.
    Vanliga blodprover man tar på inskrivningen, väntar inte direkt något svar men om det skulle vara något ¨fel¨ så kontaktar dem mig.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma