Plus igen efter mf/ma
Mabaja attans ingen ny Jesus!
Mabaja attans ingen ny Jesus!
Lycka till pinklove!!! Kram
Bläää jag mår verkligen piss idag! Åkt på hosta å förkylning å feber:( får knappt ner mat å ska på socker belastnings test i mån bitti! :(
Grattis!!!! Många kramar till er båda
Lycka till tegelbo å sugar!
Själv e jag inte så aktiv just nu då vi inte har internet hemma pga flytt å sen har jag varit dunder förkyld å nu har jag inga piller mot illamående så jag bara spyr hela tiden!
Men mitt sockertest igår gick bra! Torsdag ska jag till spec mvc å funderar på att trycka på för att få ett ul till! Har haft ont i magen men de e säkert bara växtvärk!
Härligt odd! Sånt gillar vi starkt!!
Gratis tegelbo! Fast jag tvivla aldrig på att de skulle gå bra! För de e vår tur nu!
Yippi! Jag e så glad!! Va på smvc nyss å dom fråga mig om jag ville se min bebis! Den va så söt å låg å sprattla för fullt! Blev daterad till att jag är i v12+0 IDAG!!! Kan inte lägga upp bild nu men ska göra de på jobb imån!!!
E så lycklig
Tack till alla grattis! De känns så sjukt härligt! Va inte beredd på att få se pyret idag! Hade tänkt att fråga om de kunde boka in ett till men jag behövde inte äns fråga! Va en underbar läkare! Önskar jag hade internet hemma så ja kunde visa er bilden!
God morgon!
Sötfilur de e helt normalt att dom inte blir lika tydliga på slutet för de finns inte lika gott om rum där inne att röra sig på! Så länge du känner buffande så oroa dig inte!