• Cat79

Plus igen efter mf/ma

MIMMI: Åh vilken dag idag!!!!!!!!!!!!!!! Du är ruvare till två små fina embryon och jag fick ett lyckat RUL där bebis mår perfekt! Skrattande Stor varm kram och det är bara din tur nu!!!! Är så nyfikna på könet men sen spelar det ingen roll heller.... vår läkare frågade idag med men jag ville inte och min sambo ville. Hon påpekade att vi bara hade ett samtal bort till Lund för att veta med 100% säkerhet. Vi får se hur vi gör :)

• Cat79

Acure: Underbart!!!! Halvvägs nu, helt sjukt! Njuter verkligen nu då jag mår så bra. Kram på alla fina gravida!

• Cat79

Ang förlossning så hoppas jag på mindre bristningar och att det kanske inte riktigt gå så fort. Ser ändå framåt vagnar förlossning då det väldigt sällan blir så kraftig bristning igen. KMW: skönt att du växer bra och litens hjärta pickar på. Har du ca samma mått nu med? Vem tror du bor i magen? Acure: Hoppas du går snitt om du hellre önskar det. Bjornis: Nyfiken på hur det gått på RUL :) Lisa: Lycka till :) Nu måste jag jobba. Kram

• Cat79

Acure: Grattis även här till lyckat RUL :) Lisa: Hoppas lillan stannar lite till! KMW: Ni får nog tjej och jag med fast sist fick vi varsitt kön nu igen? Inte tagit reda på kön ännu.... Vet ej ännu.

• Cat79

MIMMI: Jag hoppas fortfarande!!! Det måste vara er tur nu då nu kämpat såååå länge. Många kramar. Acure: trist m dina blödningar m hoppas det går åt rätt håll. Bebis mår ju bra :) KMW: sjukt m v 32.... Spännande att han el hon är här om 2 mån. Kram

• Cat79

MIMMI: Blir så ledsen för er skull.... Hur mycket ska ni behöva gå igenom. Livet är så orättvist. Hoppas ni samlar kraft igen och lyckas på nästa försök. Många varma kramar!!!!!! Acure: Skönt m dina blödningar och skönt m avlastning. Mamma t W: Kul att se dig här igen och grattis till trean! 3 små inom kort, mysigt.

• Cat79

Odetta: Helt otroligt vad veckorna går :) Mysigt att du snart ha din bebis här. Mår du bra och är pigg? Lisa: Så skönt att ni är hemma! Inte långt kvar nu innan din tjej är här :)

• Cat79

KMW: Skönt med tillväxt :) Ska mäta ons,... Småbustroll: grattar här t lyckat bröllop!

• Cat79

Lisa: Det startar igång när du minst anar det :) Visst hade du en tjej innan? Jag mår så bra, njuter och är nu i v 24 :) Skönt med helg!!!! Kram på er

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma