Plus igen efter mf/ma

Min Wilda fyra veckor gammal. Redo för en biltur!

cat79; ja hon är heeelt bedårande! Hon nappar på kvällen men inte före kl 20 på kvällen. :) hon föredrar ananrs att suga på handen... :)
Idag har jag börjat skolan igen! :) läser om en kurs jag inte klarat! :)
Det kan vara rätt långa väntetider på vagnarna om man har otur..allt från 6-10 veckor. Jag är är lite skrockfull och har faktiskt aldrig köpt en vagn innan bebisen är född...och har jag köpt den så har jag inte tagit hem den
Det ni ska tänka på när ni väljer vagn är att den känns bra att köra för både dig och din man. Provgå den i olika tempo och se att du kan ta ut stegen som du vill (finns inget som är mer irriterande än att inte kunna gå som vanligt). Sedan kan ni göra en lista innan ni går dit på vad som NI tycker är viktigt med en vagn och hur ni kommer att använda den. Tex: kommer ni vara mycket i stan och åka tunnelbana så funkar en vagn med mindre och svängbara hjul jätte bra medan om ni är skogsmullar så kanske en mer rejäl vagn med fasta hjul är bättre. Eller om ni kör mycket bil och måste packa vagnen ut och in i bilen så är vikten av stor betydelse ![]()
När ni har gjort er lista sedan så har ni ju kriterierna klara och då är det lättare att hitta rätt utan att behöva titta på varenda vagn...även om det i sig kan vara roligt också ![]()
*kram*
Jag lider av förvärkar nu !!!
Jösses nu händer det ju saker jag har inte haft detta innan inte så med sammadagningar alls utan nu i 3-4 dagar har jag fått molvärk ajaj mensvärk och ryggsmärta som in i helskotta !!
Idag var jag tvungen att släppa dagsugaren och sätta mig ner på soffan och bara andas för mig själv.
Panodil fick jag ocskå ta.
Jag trodde det hade försvunnit men så fort jag skulle gå till tvättsugan ja här inne i huset så kommer skitet igen
Nu sitter jag här på soffan och har ont igen.