• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

tack cat! jag har en rund mage men absolut ingen "höggravid" mage... och jag vill ha hem min vagn! saknar den...

odd: fin pojke! hur blir det med vår fika?

Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    miraclee skrev 2010-11-18 21:32:23 följande:
    Haha jaa! ;) De är ju den tiden nu, o ni verkar knata mer i terräng än va ja nånsin gjort ;D Som sagt, jättebra vagn för vissa ändamål, men passar inte mig/oss alls..

Jag e supernöjd! Du gillar den inte va? Hah ;)
    jag har ju en brio lånevagn och den är inte alls rolig.. visserligen lättkörd, men det är nog det enda. jag kör lite mer i terräng ja. brum brum över stock och sten, det är jag det! haha. vi var upp på nån bergskulle för några veckor sen och funkar jättebra. men det skulle inte gå med den här lånevagnen, den har inga stötdämpare så Wilda lär ju få hjärnskakning om jag ska ut på såna äventyr. :) Bålsta och Emmaljungavagn med stötdämpare är en bra kombination. Synd bara på mitt handtag!
  • Mabaja
    miraclee skrev 2010-11-18 21:40:00 följande:
    Haha, vilken modell brio då? ;) Hahahahaha, nä de är ju ingen skogsvagn direkt ;D Men jag bor ju i förorten me betong o asfalt överallt, o plan på Älvsjö framöver vilket e precis samma sak, smidig o få in i bilen, lätt, o me alla funktioner vi önskade. Ja kanske ångrar mig bittert senare men just nu e ja nöjd o efter att ha provkört massa teutonia också så kändes den här stabilare! =)

Jaa, de va ju jäkla osis att de skulle va sönder direkt!! :( Inte direkt nå vidare.. man vill ju helst ha sin egen vagn..
    chassit på lånevagnen är en brio kombi... men med hel liggdel...

jag har konstaterat iaf att jag är sämst på att köra i affärer med min vagn. klonk, bånk, rassel... "ingen fara på taket det är bara jag som är på väg fram"... som min syrra säger "du har inte körkort på den där". hahaha
  • Mabaja
    miraclee skrev 2010-11-18 22:14:08 följande:
    Aah, okej! :D Hahahaha, me brion eller me din?

Jag skulle behöva ha hem chassit i typ januari för o lära mig hur allt fungerar, haha herregud va ja kände mig borttappad i butiken idag när ja skulle prova allt..
    med båda! fast är smidigare att komma loss med min vagn för lufthjulen är ju mjuka så hjulem sjunker in lite för att sen slå tillbaka.. så då är det bara att knata vidare... med den här brion måste man ju göra jobbet själv, backa-ändra läge- gå vidare. haha.. jag hade behövt träna lite jag med.
  • Mabaja
    Odetta skrev 2010-11-19 13:42:12 följande:
    Vår fika blir av, jag ska ju till E-tuna för redovisning Frågan är bara vilken tid som passar??? Hur ser din dag ut på onsdag? Funkar fika klockan 13 eller har du lektion då?

*kram*
    13 funkar bra. jag går ju på de föreläsningar jag känner för eftersom jag läst kursen förut så jag kan gå på föreläsningen som börjar 15.15 istället! :)

var ska vi träffas?
  • Mabaja

förresten odd, du funderade ju på en belly bandit förut... du kan låna min om du vill. Glad nu är det ju dags att börja bygga upp magmusklerna igen och då behöver jag den inte längre! :)

• Mabaja
    Odetta skrev 2010-11-19 20:40:43 följande:
    KUL! Vad sägs om vid huvudentren? Tycker inte fiket inne i skolan är så bra och då kan vi ju gå till ett annat därifrån  
    drottninggatan 12? blir kanon! kul..
  • Mabaja
    Odetta skrev 2010-11-19 21:17:39 följande:
    Yesbox! Woohooooo! Och du, du tar väl med dig lillbebis va? Vill ju beundra underverket!
    självklart... hon följer med...  stor tjej ju som går på högskola när hon är fem veckor gammal. haha
  • Mabaja
    rontgensyrran skrev 2010-11-21 10:02:11 följande:
    Åhhhh...jag vill också fika med er flickor! Ni har inte vägarna förbi Jönköping eller Malmö ;P
    du kan annars komma till Eskilstuna och joina oss!

Är det inte lite häftigt då att vi hänger i samma tråd på internet och så visar det sig att vi går på samma skola! haha
  • Mabaja
    Odetta skrev 2010-11-21 12:06:06 följande:
    Ja, det tycker jag med! Världen är en stor plats, men iböand är den väldigt liten
    vi bor ju iaf inte i samma stad. haha. men skola är bra det med. och vi har ju åkt med samma tåg och bussar eftersom jag tar tåget till västerås och byter där.. eller inte nu men innan wilda kom! haha
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma