Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Ja, jag har klämt på den. Jag tyckte att den kändes betydligt mer stabil än Brio Sing som vi tittade på från början. Rejäl, men utan att bli klumpig och supersmidig. Vet inte riktigt hur det skulle funka på grusväg, vi bor ju mitt i centrala Göteborg...

• kajsalisa

Hej Ebebis! Visst finns du på vår bf-lista sedan tidigare? (länk finns i trådstarten) Visst är det spännande?! Jag har 70 dagar kvar. Vi får väl se vilken sida av nyår det blir för oss två... ;)

• kajsalisa

Aj! Lillfisen envisas med att sparka långt ner i magen idag, på blåsan. Det brukar den aldrig göra...

• kajsalisa

Har käkat makaroner och falukorv och jobbar nu på ostbågar och saft. Sicken glamorös lördag det blev...

• kajsalisa

Lykke trodde jag var ett flicknamn... :o

• kajsalisa

Du hade rätt Mabaja. "Lykke är ett danskt/norskt kvinnonamn och mansnamn med betydelsen "lycka". Fast i Sverige finns det nästan 600 kvinnor med det namnet, men bara ca 100 män med samma namn.

• kajsalisa

Fy f-n vilket fruktansvärt avslut på jobbdagen. Liten flicka fastklämd under spårvagnen när jag kommer till hållplatsen. 100 år innan ambulans och brandkår var på plats, 400 m från Sahlgrenska. Hur är det ens möjligt att det kan ta så lång tid? Såg bara hennes lilla bleka arm sticka ut... Vid liv när dom plockade fram henne, kunde inte avgöra om det var en elev från vår skola eller inte. Undrar hur det gick sen? Mår illa och är helt skakis...

• kajsalisa

Dom säger inget mer på nyheterna än att läget är allvarligt. Har fått bekräftat att hon går på skolan där jag jobbar...

• kajsalisa

Det verkar otroligt nog som att hon "bara" har brutit båda benen...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma