Inlägg från: färnik |Visa alla inlägg
  • färnik

Plus igen efter mf/ma

Runt spjälsängen? Hur manar du då?

(visst ser detganska myyyysigt ut runt min spjälsäng i dagsläget!? *he he*)

• färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 14:36:52 följande:
    Haha nä nu håller jag på att skratta ihjäl mig. Runt spjälsängen....Vad ni är roliga alltså. Dagens flabb....Ser jätte mysigt ut...varmt och ombonat. Haha!
    Japp, i skrivandes stund runt 6 minusgrader...
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 14:38:42 följande:
      Skulle vilja spara ner den .
    Gör det, man vet aldrig vad man kan ha en så humoristisk bild till... Oskyldig

Jag var bara tvungen att klättra upp på brygghusvinden och fota, apråpå din fina säng... Skrattande
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 14:40:37 följande:
    Haha ja tänk om det blir en kille...Sötfilur du kanske skulle vilja köpa den isåfall?
     Nog tycker jag det är lite väl drastiskt av dig att sälja en eventuell son för att han inte passar ihop med tillbehören... Oskyldig
  • färnik

Å där kom pinklove också, vi pratade om dig förut tror jag! Hoppas din bebis kan tänka sig att komma ut snart!  Jag & Happi har roat oss lite i Bf-liste-tråden, nu ligger du på första plats! Oskyldig

• färnik

Kul med gissningslistor, men nog är det lite fusk med att gissa på mig alltså, eftersom det finns så mkt info i tråden om när det beräknas bli igångsättning och vad bebis då kommer att väga *he he*

• färnik

Så sant, och vi vet ju faktiskt inte exakt när igångsättningen blir, och inte heller om TUL stämmer så... Oskyldig

• färnik

Nu har jag lust att säga ngt roligt angående vad småland och pinklove väger, men jag ska låta bli, så du slipper ont i magen Happi... Oskyldig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma