3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 20:21:51 följande:
Till Telge..
Jag vet att du är rädd och lessen av det som hänt dig men du måste begrava minnet och njuta av detta männika du bär på just nu.
Du måste ge denna nya människan ett liv av kärlek.
Jag bar också sorg och det alla här och alla har hjälp mig så mkt.
Jag gav mitt hopp och kärlek till den nya människa jag hade i mig min elias jag har begraft sorgen i mitt hjärta och har gått vidare.
Det måste du också göra.
Bli inte arg på någon av oss vi ville bara hjälpa dig att du skulle glömma allt som hänt och se ljuset nu DU ÄR GRAVID nu njut nu för gus skull om denna graviditet.
Även om jag begraver det som hänt mig innan så gör det ju inte min oro för detta liv mindre, den finns ju där. Varför trycka undan sorg, det ska man inte för det kan bara leda till men och depression senare i livet om man bara trycker undan och undan och till slut blir det överfyllt.
Jag älskade det barn som jag aldrig fick och jag älskar det liv jag förhoppningsvis har nu men det känns väldigt ogravid just nu, har känt mig noll gravid på hela dagen, har aldrig känt mig så ogravid som idag sedan jag plussade, Inget ont eller ens små ömt i brösten som jag haft varje dag utom idag och kissat mindre, inte varit trött på hela dagen så jag är inte så hoppfull alls kängre.