• MCT79

Plus igen efter mf/ma

SoMa72 skrev 2011-05-13 10:00:06 följande:
    Haha, klockers!!! Cool Jag är på!!! {#emotions_dlg.djavulsk}

Hur mår du idag då? Tänk om du hade äl ändå trots de svaga testen?
    Jag vet inte, har lite molvärk och så, testar vidare utan resultat men vi myser på varannan dag... Sambon är överlycklig! hahaha!  "vi kan ju faktiskt strunta i tester och alltid mysa varannan dag"  jo eller hur! haha!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-05-13 10:02:17 följande:
    "Vi 70-talister som nästan har ena foten i graven, knullat som kaniner o äntligen plussat efter en massa skit och nu väntar första barnet", inte så dumt förslag på trådnamn heller va? Oskyldig
    Even better!!!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    Pancakes skrev 2011-06-06 12:57:23 följande:
    Hej på er! Kikare in för att uppdatera er på läget. Inte klokt vad lite tid över man får med en liten. Vår dotter föddes med planerat kejsarsnitt för em vecka sen. Allt gick jättebra! Hon vägde 4kg så jag är glad att jag inte försökte föda i säte .
    Grattis vad kul!!
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-06 09:03:11 följande:
    Hmm igår började ja blöda näsblod helt plötsligt, aldrig gjort innan, sen fick ja molvärk i magen o idag vaknade ja me metallsmak i munnen.. haha.. får se om mensen dyker upp denna månad eller icke.. metallsmaken kände ja 1v innan ja testade + me Devin.. men jaja den som lever får se! :)
    Men vad skriver du.... sysslar du med sånt? ;)
  • MCT79
    Pancakes skrev 2011-06-06 14:27:32 följande:
    Emma heter hon. Blev rätt förvånad för var så säker på att det skulle vara en kille.
    Fiiiiint, älskar det namnet!
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-06 17:04:05 följande:
    Va? Jag? Nej nej.. men häromveckan råkade ja tvätta hans kallingar, precis som sist me Devin.. :( Nått annat skulle ja aldrig göra!! ;)
    Näe jag tänkte väl liksom... fina fina Sofy gör ju inte sånt! Jobbigt läge.. man måste ju tvätta liksom! ;) Puss! ;)
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-06 17:50:37 följande:
    Nej skulle aldrig komma på tanken ens! Usch o fy ;) Tur att storken kommer me ungarna hit! ;D Hahaha! Puss! Fika snart!
    Fika snart absolut! Jag hör av mig morgon när jag vet mer om jobbet! :D
  • MCT79

Alltså ni verkar rätt snurriga båda två...hihihi!

Det är bara att kämpa på!
  • MCT79

"preggobrudar"  *skakar uppgivet på huvudet!;)

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-13 14:31:16 följande:
    Hahaha MCT; snart vet du PRECIIIIS hur det känns.  
    Första halvåret 2012 kommer nämligen MCT jr att ploppa ut!
    Guuud vad jag hoppas du har rätt!! Det är fasen min tur nu! Skrattande
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma