Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Dagens andra fråga

Någon som har roligt tips på julklapp till sambon som har med barn att göra?
    Tror inte han kommer hinna läsa någon pappabok faktiskt, då han knappt hinnr med att läsa den bok vi redan har... men jag tar gärna emot andra tips och förslag Även på andra julklappar till honom också haha!

vi får se när dagens tredje fråga kommer

• Muffe80

nu finns en bild på min mage i mitt galleri... hoppas ni kan se den annars får ni säga till

• Muffe80

jag lade till dig i min adressbok nu färnevik, kolla om det går nu

Anledningen att jag inte lägger upp den offentligt är att jag vill vara lite privat av mig hihi! Sorry...

säg till om ni vill se bilden!

• Muffe80

det var ju för din skull jag tog bilden... men alltså det varierar ju verkligen på olika bilder hur stor man ser ut haha.
    har en där magen ser större ut men vet inte vilken som är mest rättvis... aja På ett ungefär ser den ut så där nu

• Muffe80

Tack miraclee! Du är ju också jättefin!! Slår vad om att din mage kommer explodera på nån vecka sen

• Muffe80

mct- nu kan du också kolla.

Miraclee, du kanske ska vara glad att magen kommer sent, då kanske den blir lagom stor oc det är lätt att tappa vikten sen igen?

• Muffe80

Fixat Maria!

Miraclee--- ja vem vet, det kanske bara smäller till på dig haha!

Jag har gått upp ca 2 kg nu!

• Muffe80

En fråga.... haha, nej just det, idag har jag ingen fråga

Men nu buffar det rejält med små knuffar i magen, sååå mysigt! Känner det väl när jag sitter still och tar det lugnt hihi. Vill att det ska kännas utanpå magen också!!

Ingen som har kommit på någon bra julklapp till sambon som har med barn att göra?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma