Plus igen efter mf/ma
En julklappsfrfåga, sambon önskar sig ett mjukt laptopfodral.
Vet knappt vad han har för dator men ska kolla det ikväll men hur vet jag hur många tum han har på sin bärbara dator??
En julklappsfrfåga, sambon önskar sig ett mjukt laptopfodral.
Vet knappt vad han har för dator men ska kolla det ikväll men hur vet jag hur många tum han har på sin bärbara dator??
Grattis till lyckat VUL och hoppas att det går bra för havsklippan, det är alltså UL idag?
Jag har nu gått exakt halvvägs, 140 dagar kvar
Börjar lite smått fundera på vagn, det kanske är dags att börja beställa och kika på det efter jul?
det kommer pancakes, rätt vad det är sparkar det till i magen, du kommer tycka det är så häftigt och samtidigt en konstig känsla tror jag.
Även fast jag känner den där inne så fattar jag inte att jag är gravid haha. Helknasigt. Jag kollar babykläder ofta i butiker, men fattar inte att jag snart kommer ha en liten
Nu börjar mina vanliga trosor sitta åt, finns det bra och snygga mammatrosor att köpa?
en fråga till: vi har rätt halvstort badrum men ändå ingen plats på golvet för en sån där snygg makapär som man kan ha skötbordet på. Frågan är om man kan ha det på en lång bänk och köper man då bara en sån där "plastgrej" haha, eller finns det snygga skötbord som man lägger på bänk?
Hipsters gillar jag, brukar ha Björn borg typ jämt... men de sitter åt så mycket nu tycker jag.
Tyvärr inget badkar. Men har funderat på att ha en snygg byrå eller sån där supersnygg ställning med hyllor som finns på t ex Babyproffsen, men då undrar jag om det inte blir problem att man inte har vatten i närheten???
den var snygg!
Man kanske kan blöta upp massa servetter eller sna där småhanddukar från IKEA och ha i en burk vid skötbordet t ex...
så slipper man gå via toan och vatten varje gång.
Grannarna sprang med hinkar med vatten i vet jag, när de hade skötbord i barnrummet
Beklagar havsklippan, hoppas att ni kommer fram till ett bra beslut för er och bebis under helgen!
Tänker på er!
åh tjejer. Jag har så himla svårt att slappna av, tänker på allt som ska fixas inför jul och allt som ska göras hit och dit. blir tom lätt stressad på jobbet om jag inte hunnit med saker.
Har så himla svårt att varva ner även nu en lördagkväll. Fick ingen sovmorgon imorse och inte imorgon heller som jag sett fram emot.
Skulle nog vilja kunna lägga mig i soffan och inte göra ngt, men kanske blir jag mindre stressad om jag gör det jag borde, rensa en garderob, kolla julklappar etc.... Blir galen på mig själv.
Bebis borde ju känna av detta också.
En fundering, varje gång jag ätit senaste två dagarna så sparkar bebisen rejält. inte kan den känna av viss mat direkt som jag äter?
Godmorgon tjejer!
Har haft en riktigt intensiv helg och vet inte hur jag orkar med allt, var kom min energi ifrån? I går bakade jag, lagade mat, fixade gran, alla julkllappar, städade och mycket mer...
Kände inte bebis på hela dagen och när jag sen lade mig ner på kvällen så sparkade det mycket, det är mysigt, men samtidigt en skum känsla.
Nu börjar det "närma" sig känns det som, vi ska snart kolla på vagn, fixa skötbord och saker och mer än halva tiden har gått, underbart
Har inte spytt på TVÅ dagar heller
Kul med barnnamnsprat.. vi gillar också Tilde, Tilda. Wilma är hett just nu för oss, men vi har även Sofie, Sofia, Lina på toppen
Killnamn kanske Elias eller William!
Vad tycker ni om dessa namn?
Isak är fint, men jag skulle stava det med C tror jag... fast det är svårare för barnet att behöva säga de varje gång...