Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

miraclee skrev 2010-11-25 12:05:51 följande:
    Haha ja :)

Nja, hade en bra dag i förrgår, sen dess har ja mått kasst igen. Men men, det är illamåendet mot mig, och nu krigar jag emot och ska ut o åka en sväng ändå, måste få LUFT! Och jag ÄLSKAR vintern, all snö.. så ska ut o tanka energi! :) Har spypåsar i bilen haha :)

Ja jo, kul o va smal men vafan de syns ju ingenting.. v 19 liksom.. men imorn äre dags för RUL :) Gött! Hoppas han har en lugn period då så dom kan mäta, allt som oftast härjar han ju omkring därinne :)

Härligt att du känner dig så pigg o fräsch! :D Och va GLAD att du mår så bra! ;)
    Spännande med RUL. Lova att du tittar in och avlägger rapport när du kommer hem.
    Det kommer bara säga poff så kommer magen explodera i storlek ska du se. Ge det tre veckor eller nåt...
  • kajsalisa

Stora kramar till dig Havsklippan. Det måste vara fruktansvärt att sväva i ovisshet... Håller båda tummarna så hårt jag kan att allt går bra på onsdag.

• kajsalisa

Å givetvis stort grattis till dig Miraclee. Vad härligt det låter med en liten kille som lever rövare därinne... :)

• kajsalisa

När jag ändå är igeng kan jag lika gärna spamma lite till. Sitter i nya lägenheter, med kartonger och påsar överallt. Lägenheten är SÅ fin och jag längtar efter att få ställa i ordning allt. Dock kan jag inte rekommendera en flytt när man är höggravid. Jag har så ont i fogarna, å då har jag ändå knappt burit nåt. Vill bara lägga mig ner och sova, men all uppackning kvarstår ju....

• kajsalisa

Måste hålla med Bev, Maria. Tycker också du låter supergravid. Molvärk=livmodern som växer, rikligt med flytningar=kroppens sätt att skydda ännu mer från bakterier än vanligt, onda bröst=hormoner och bröst som växer. Det kombinerat med matintaget du skrev om låter väldigt övertygande om du frågar mig. Kram på dig!!

• kajsalisa

Bev, härligt att du tittar in och skriver några rader och skönt att höra att allt är bra. Som vi har kämpat!!! Jag är i v 36 nu och det är ungefär ett år sedan jag plussade första gången. Tänk så fort tiden har gått??!

• kajsalisa

Näe Maria, du e absolut inte larvig. Det var inte så jag menade. Det var menat som pepp, men lät kanse inte så... Vet precis hur den där oron känns. Min oro släppte inte förrän i v 19 efter rul och defenitivt i v 20 när jag kände dom första tydliga sparkarna så jag vet precis hur du känner dig. Kram igen!

• kajsalisa

HEEELT sjukt Cat. Jag fattar fortfarande ingenting å då lever liten rövare därinne mest hela tiden. Inga små mysiga sparkar längre, utan den spjärnar och buffar så hela magen blir deformerad. Men jag håller med dig, älskar också magen, även om jag nog inte fattat vad det innebär. Ska börja packa upp bebisrummet ikväll. Ska bli sååå mysigt... :)

• kajsalisa

Japp, Nataliesliv har fått barn härom dagen. Var snabbt inne och kollade på hennes blogg. Hon har inte skrivit så mycket mer än att liten har kommit...

• kajsalisa

Flickor, flickor! När ni ändrar era bf-datum, kom ihåg att göra det i bf-listetråden om ni inte har gjort det så att listan alltid är aktuell där... Airamanna, välkommen hit!! Lallan och 2barnamamma; coolt att det är dags för er snart. Själv har jag exakt en månad kvar till bf imorgon. Skräckblandad förtjusning!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma