Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Här i stockholm är det olika hur de gör med igångsättning, men huddinge verkar bäst de som vi valt oxå. Där får man göra TUL och flöde 41+0 och är det okej då så får man gå till 42+0, sös och danderyd hade andra bestämmelser, kommer inte ihåg vilket men ett hade ingen koll alls utan startade igångsättningen 42+0 och det andra stället hade TUL 42+3.

Jag har iaf en remiss som ligger hon UL-BM så det är bara för mig att ringa OM jag jg skulle gå till 41+0, det känns bra!

Hahahahaha

Jag har en så vidrig klåda på magen så jag bad sambon googla på vad jag kan göra för att lindra klådan innan jag kliat bort all hud, stolt kommer han tillbaka och säger att jag ska strö HAVREFLAR på magen!

Nej säger jag och menar att han måste läst havregryn men nej då han var säker!! Hahaha

Gissa vem som hade rätt?!

Snälla tjejer HJÄLP MIG! Jag håller på att bli galen! Det kliar så in i h*****e på min mage, tror nästan att jag kommer att klösa ut ungen snart! Vad ska jag göra/testa? Går utan tröja, potatismjöl, mandelolja, rotborste, mjukgörande salva, barnolja. Har fått som plitor och magrn är helt sönderklöst! Går inte att låta bli att klia har aldrig varit med om detta vidriga kliande! Snälla kom med förslag på vad jag kan göra!!!

Prommis; har inte ringt ännu, tog en powerwalk (sambon sa att det var normal promenadtempo dock) och just nu kliar det lite mindre. Ger det till efter fotbollen sen ringer jag! Tack för din omtanke!

Kajsalisa; nja inte fotbollsälskare snarare snäll mot sambon viasat står på här, han skulle inte överleva utan sina fotbollskanaler! Dock lite smått kul att titta på, men jag gillar inget speciellt lag.

Pinklove: här är en till surkärring! Har nu slutat svara i telefonen för jag orkar inte! Förr eller senare får de veta när bebisen kom och jag tror inte man kommer kunna vara tyst när han är här!

Här har jag oxå haft en hemsk natt, de kom riktigt tätt 3.30-4.30 gick varken sitta/ligga eller stå, trodde verkligen det var på G men nopp, avtog och jag somnade om. Började igen vid 7.30 i morse men när jag gick upp vid 8.30 så klingade de av igen! Sen varit lugnt under dagen har oxå sysselsatt oss med annat ( efter mitt psykbryt när sambon kom upp) mio, fikat och promenad, underbart väder!

Nej den salvan har jag aldrig testat! Kanske ska ta mig till Apoteket? Är den receptfri?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma