Plus igen efter mf/ma
Sofy, va härligt det låter med hus! Tala om för oss hur det går! Vi vill oxå ha hus är dock inte alls händiga så något som är färdigrenoverat och i älvsjö
Sofy, va härligt det låter med hus! Tala om för oss hur det går! Vi vill oxå ha hus är dock inte alls händiga så något som är färdigrenoverat och i älvsjö
Sådär ja, nu har jag pratat med FL, de verkade ha fullt upp ikväll, skulle avvakta till imorgon (om jag kunde) och ringa BM för att ev ta prover för att kolla levervärdena och ev kunna få tavegyl utskrivet Annars har jag gjort allt rätt. Ska testa med hydrokortisonsalva nu till kvällen. Men hoppas givetvis på att förlossningen startar istället!
Telge: nej ingen klåda på varken händer eller fötter, bara magen. Men de vill antagligen utesluta hepatos...
Sofy: det verkar inte vara några lätta förvärkar du har! Hoppas du ringer in igen om det blir för jobbigt! Men igår verkade de ha fullt upp...
Mabaja: va skönt att ni åkte in med Wilda! Men stackars lilla tjej! Hoppas hon mår bättre idag!
Telge: klart den lille lever! Härligt att passera "dåliga tider"!
Ego: haft en vidrig natt, har det inte varit kissepaus eller mensvärk så är det förvärkar och en massa jävla kli på magen, sovit lite, vankat lite, vilat lite och kiat som ett as!!
Ska ringa BM nu när de har teletid och KRÄVA hjälp för jag håller på att bli galen!
Pinklove: hoppas det är något på G! Varje dag får man peppa sig själv med att såhär nära en förlossning har vi aldrig varit!
Står just nu i kö till BM, men verkar inte som om någon vill praya med mig! Men inte ger jag mig! Ska sitta med luren i örat tills de svarar!!
Väntar på att BM ska ringa upp mig nu, hon skulle försöka fixa en läkartid till mig, sa att jag inte pallar detta kliande ifall jag ska försöka föda barn oxå! Är så trött/frustrerad att tårarna började rinna när jag pratade med henne men tack och lov så pratade hon så mycket så hon märkte nog inte det! Hatar att gråta så att folk märker det.
Ska även lämna blodprov imorgon på morgonen (fastande) bara för att utesluta att det är något med levern...
Så vanligt BM möte på torsdag och då kommer jag inte gå där ifrån förens de gör något! Värsta fall får de släpa mig genom dörren och låsa mig ute för nu orkar jag snart inte mer!!!
Sötfilur; försök äta ofta men lite? Bebisen tar vad den vill ha ändå det är du som blir utan bara!
Låter nog som om din bebis ligger rätt, huvudet ner och rumpan upp
på TUL senast så låg min med ena benet vid höger revben och sparkade med ena foten och den andra foten vid vänster revben och sparkade! Kraffsar låååångt ner i magen men jag känner mer från händerna än vad jag känner från fötterna, har dock moderkakan i framvägg högt uppe.
Wihooo tavegyl att hämta ut på Apoteket, springer nog dit, hoppas det gör susen på flera sätt!
Sötfilur: på alla mina ul/vul har min grabb legat rätt sen typ v 25! Tror dock det är lite mer ovanligt att de är fixerade i din vecka men huvudet ner är inte något ovanligt!