Plus igen efter mf/ma
Hehe... Puss på dig, MCT
Hehe... Puss på dig, MCT
Imorse hade jag värkar med 5-7 min mellanrum, efter två Alvedon och en varm dusch upphörde de, suck... Fast å andra sidan är det skönt ändå, nu kan det inte vara alltför lång tid kvar?
Hoppas ni har rätt, brudar
De drog igång på em igen, så vid 21-tiden drog vi in till Ackis, tappen helt utplånad, däremot var jag inte vidare öppen (fick bara in ett finger), blev hemskickad med div piller att ta för att kunna sova osv. Har sovit uselt, så nu tog jag två Alvedon och hoppas kunna sova lite...
Undrar när det händer nåt nästa gång? Kan ju dröja veckor i värsta fall. Kom ut nu, gullunge!!!
Bebisträff är på, Mabaja!
Jag har ju lite värkar idag igen, fast de är väldigt glesa, men gör ont som satan... Nu har jag tagit två Alvedon igen, måtte jag kunna sova lite. Inget är som väntans tider
Javisst, håller tummarna för att allt ser bra ut på UL imorgon.
Nån är väldigt mkt hemma i Knivsta tyvärr... Men igår gick slemproppen också! Åkte in igen på kvällen för att få mer tabletter. Inte hjälpte det!
Har haft värkar hela natten, men lyckats sova lite mellan dem. BM sa att om jag kände sen att jag inte pallar mer så kan de sätta igång mig... Det vill jag helst slippa, men om jag inte fött på söndag går jag nog med på det ändå, skitdrygt det här... Hade inte öppnat mig mer heller och trollet ligger fortf högst upp i bäckenpassagen.
Tack gullegumman!
Stor kram tillbaka
Tack vännen! De där kramarna behövs verkligen... Det jag oroar mig mest över gällande ev igångsättning är att jag inte ska hinna få tillräckligt med smärtlindring.
Kraaaam
Blev en liten tjej klockan 00.04 med akutsnitt, vi mår alla bra, bortsett fr att jag är orörlig, men lever iaf.
Efter fyra dagars latensfas, två epidural som inte funkade samt inte lustgas heller var det bara kvar att plocka ut henne, var på vippen att de sövde mig, bedövningen verkade inte heller ta som den skulle först.
Vilken kärlek!