• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2013-03-25 11:04:51 följande:
    Jag har inte fått kryckor utan har tagit Daniels han har sen han bröt foten! Men insåg att måttet var rågat när jag inte tog mig upp ur soffan. :)

Åhå, då är jag med... Men shit, låter ju inget vidare. Hur har det gått med allergin? Är den bättre nu när det inte är så kallt?
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2013-03-25 13:50:17 följande:
    Soma: det är mycket bättre. Nu får jag inte alls i samma utsträckning. Längtar sjukt mycket till våren och värmen så det försvinner helt! :)

Skönt att det är bättre! Ja, vem längtar inte till våren? Nu får det vara nog med vinter...
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Tack för er omtanke! Hjärta

Ska tillbaka för nytt vul på fredag, det måste vara 100% säkert att det är kört, idag var det bara 99,9% och då är det ingen som vågar göra nåt med tanke på senaste tidens felbehandlingar och skriverier om cytotec. 
    Kommer ta cytotec, gör absolut ingen skrapning om det inte absolut är nödvändigt.

Undrar hur många mf det blir innan det blir nåt syskon? Obestämd 

Kram på er!     

• SoMa72
    Odetta skrev 2013-04-08 19:05:18 följande:
    Åh kramar till dig SoMa, stora varma kramar!!!

Hur många mf har du haft nu? Utredning? Trombyl? Kraaaaam!!!

Detta var nr 5, men nr 1 efter Alice, hade ju fyra innan hon kom...
    Har ju fått progesteron och trombyl (hade det med A), men det hjälpte inte den här gången. Tog lite prover för två år sen, då såg allt bra ut, men gynekologen tyckte vi skulle ta nya andra prover (vet inte exakt vad vi ska kolla då).

Tusen tack för kramarna!!! Hjärta 
    Massa kramar tillbaka    
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Cat79 skrev 2013-04-09 22:06:09 följande:
    Soma: Beklagar ditt mf, fy så trist!! Du har ju tillräckligt många i bagaget.. Kämpa på. Stor kram

Tack gumman! Stor kram tillbaka...
  • SoMa72

Jag lever i total förnekelse just nu. Tungan ute Har dessutom nästan googlat sönder mig. Bl. a detta hittade jag:
     "När jag väntade min dotter hände SAMMA sak mig.
    Jag skulle vara i vecka 8 men de såg det som 5.
    De sa till mig att detta nog var ett missfall, inga hjärtslag och att fostret var för litet och att jag antagligen skulle börja blöda snart.
    Hade tid för VUL veckan efter igen.
    En helvetesvecka att vänta.
    Kom dit och de såg hjärtat slå och allt var bra."

"Jag är i samma situation, var på VUL i måndags och det de kunde se var att det var max 6+0, hinnsäck och en liten prick. Jag trodde att jag var minst i 8+6...

Jag ska tillbaka på onsdag för att kolla igen. Det är låååånga dagar kvar till onsdag!

Det gick bra, var på UL idag och såg ett litet hjärta picka. Är i v 7 enligt mätningarna idag, stämmer inte alls med sista mens men det hade växt normalt från förra veckan."

Hoppet är det sista som överger en  

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma