Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-03-18 19:19:55 följande:
    jag skulle ha ringt om jag hade fått blod på pappret... Moderkakan kan ju vara på väg att lossna!
    Jaa nej nej men färskt blod så va de ju inte.. då hade ja nog slängt mig på telefonen kan ja säga :p Nu va de mer flytning, rosastrimmig.. som kommer fortfarande.. får se vart de leder om de händer ngt..
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-18 19:31:40 följande:
    det kanske är sista delen av slemmisen? =) För jag "tappade" ju min två ggr och sen sista gången så var det som du beskriver, fast först lite blodig gele.. Men efter det så var det rosastrimmig flytning!
    Hmmm vet inte.. ser inte ut så.. inge slemmigt alls i den här.. bara typ hm.. som dom där vita tjocka flytningarna man kunde ha innan mens förut eller i början som gravid.. typ.. såna fast rosablandade.. eller snarare bara rosa :)

Men dom stoppar ju inte förlossningen nu om de drar igång så kan ju lika gärna va hemma isåfall o invänta värkar eller va de nu kan va.. känns onödigt o åka hem liksom o så ska dom säga "Ja de e på g, åk hem o vänta.."
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-18 19:38:12 följande:
    eller så är du öppen massor när du kommer in på "kontroll". :)
    Hahaha, ja i wish ;) Om jag sitter ner är smärtan ok, om ja går är de som knivar överallt.. ont!
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-18 19:41:14 följande:
    så upp och gå med dig kvinna så du får din Devin inatt eller imorgon! :)
    Haha funderade på o springa i trappor, men då sprutar tårarna Tungan ute Har vaknat 2 dgr i rad också av att ja har sjukt ont därnere, asså inte inuti nånstans typ utan mer.. hm.. som att huvudet ÄR mellan benen typ, svårt o förklara.. samma nu när ja är uppe o går o så gör de ONT i nedre delen av magen, typ nån cm eller två ovanför troskanten.. vet inte va de kan va.. för de är inte "mensvärken". De är mer huggande/ilande..
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-18 19:55:06 följande:
    låter som att fröken kanske ska åka in och få besked hur många cm du är öppen!
    Ska ringa in om en stund igen o prata me dom.. :) Men är nyfiken på de här huggande/ilande i magen.. inget ja känner igen från tidigare.
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-18 21:08:42 följande:
    det var just det jag syftade på! :) Att få lite besked om dina nya smärtor..

Har du ringt in igen? Vad sa dem?
    Ska ringa in nuu :) Kollar Djurgårn - Lulelå.. spännande match ju!! ;) Innan vare bara rosa flytningar, "vanliga" nu mer slemmigt me rosa, så nog ere slemmisen nu iallafall.. men den kan ju som sagt återbildaas :)
  • needtobreathe

Öööh.. ringde in igen, de har ju vart skiftbyte så pratade me en annan nu.. hon ville ha in mig för koll men de va knökfullt så skulle återkomma igen om en timme.. suck.. men de verkar ju va slemproppen o de va tydligen inte bra alls? Vadå den kan ju återbildas? Men nä eftersom ja bara är i v 34+6 så.. skulle knata runt under tiden för o se om de drar igång men ja får så ont så de orkar ja inte!

• needtobreathe
    Dag och natt skrev 2011-03-18 22:15:48 följande:
    Oj är det en Devin på gång ut? Har du packat väskan Sofy? Glad Kram på dig!
    Haha nja, väskan är packad me lite kläder i strl 50, lite blöjor o sånt.. men de e mest bara för att.. inget annat packat ;) får se om de drar igång de närmsta dygnen.. hoho!

Hur mår DUUU?

Kram!
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-18 22:18:48 följande:
    Sofy: hur känns det nu?
    Hmm svårt o säga men lite mer ont i ryggen nu..
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-18 22:28:13 följande:
    åk in på en koll iaf så du får veta om din smärta leder nånstans! och att allt är som det ska...
    Joo får la göra de.. ska upp o knata lite nu o iväg o köpa mat.. hungrig! Haha :) Så jag försvinner ett tag.. så no worries ;) OM jag åker in så återkommer ja självklart därinne eller när ja e hemma igen.. har ju som sagt me datan överallt! :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma