Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Pancakes skrev 2010-12-29 14:14:51 följande:
    Åh, vad fint! Tror inte jag hört det förut.
    I'm back! As the "real" me ;) Tröttnade på att inte vara Sofy!

Nä, de e ganska ovanligt! :) Jag kom upp på morronen o muttrade "The devil har härjat hela natten.." och då utbrast min man "Devin!!" ;)
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2010-12-29 14:29:27 följande:
    välkommen! Flört
    Man tackar, man tackar! ;) Nu känns de bra igen, haha!
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-29 15:09:45 följande:
    Hahaha ja men gissa vad 2 barns mamma84 heter eller hmm ja 3 barns mamma84 heter
    Kan säga att det börjar på C och slutar på A hahaha
    Cecilia!? ;)
  • needtobreathe
    mallanis skrev 2010-12-29 15:13:42 följande:
    Sofy- både bild och "rätt" nick! hhah ja visst är det lite lustigt att man inte "vet" hur ni andra ser ut och heter i verkligheten.... på gatan skulle vi kunna gå om varandra men här inne pratar vi i timmar och kan berätta "allt" =)

Påväg- åhh så söta de var! Snart sitter det tre godingar där i soffan =)
    Haha jaa.. jag ÄR sofy, inte miraclee.. haha ;) De kändes bara konstigt! Jag är dock inte så anonym av mig här.. haha! Men äeh.. blyg är ja inte heller, varken här eller IRL! :D
  • needtobreathe

3barns; DU HETER CARINA!! ;)

Happi; Haha jaa, lessnade på de andra, var ju som sagt inte JAG! ;)

Muffe; Haha ja eller hur!! ;D

• needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-29 17:50:56 följande:
    Wooohoo tänk att du kunde lista ut
    Jaa ;)

Vem äre i mitten av bilden? Har försökt klura ut men fattar inte..? Haha!
  • needtobreathe

Förresten.. jag pratade me chefen på jobbet idag o hon förstod heeelt, inga problem alls! Hon sa att jag skulle vila och ta de lugnt, de finns jobb när JAG vill :) Wiiiho! Känns så himla bra.

• needtobreathe

Sömnlös!! Grr. Galen (!!!) bebis som vägrar sova därinne, sparkar överallt o ingenstans, jäkla liv. Och sammandragningar. Nu blir det alvedon!

• needtobreathe
    Happiness skrev 2010-12-30 13:17:22 följande:
    Bra Sofy...knapra på du ska inte behöva ha så ont...Vad ska det bli av din lille nattsuddare . Håller mamma vaken på nätterna....ajabaja
    Haha, de blev ingen sömn.. eller jo, vid 03.30 gick ja o la mig, han härjade FORTFARANDE runt, vid 04 kollade jag klockan sist, då hade han lugnat sig lite.. Vid 05 ringde klockan (kör mannen till jobbet) och då var han igång igen därinne.. vid 08 somnade jag om och då höll han fortfarande på.. Uttråkad därinne eller vad? :p Gick upp 11.30 o sen dess har de vart ganska lugnt.. kan han inte härja NU och sova på NATTEN?

Jag ska nu skriva ett arbete på en STOR kurs, deadline 18.00 (!!) Perfekt natt att hålla sin mamma vaken på! ;)
  • needtobreathe

Röntgen;

Gud va söt hon är! Mycket hår ;) Och de syns ju inte att du fött barn nyss.. haha, häftigt!! :D

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma