• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Muffe80 skrev 2010-09-23 19:34:00 följande:
    Sök vård Sofy, det där låter inte bra

Blir lite nojjig över storleken på min plutt, men det kanske man inte ska vara...
    Men hallå! Människa! ;)  Nu får du slappna av! Sofys bebis var 14,5mm i 7+5 och din mättes till 14mm i 7+5, vad nojjar du över!

NJUUUUT nu Muffe!  (ja bortsett från illamåendet då!)
  • MCT79
    sofy skrev 2010-09-23 19:51:44 följande:
    Mja.. joo.. :/ Åker in efter 21.30 isåfall.. då har dom bytt personal precis annars hamnar man mitt i skiftbytet. Vill intee! Men kanske lika bra, blir kanske bätttre efter.. :)
    Jag tycker som sjuksköterska att du ska åka in... om man passerar en viss gräns och blir uttrokad så gör sig kroppen av med det den får för att den inte kan ta hand om det. Jättesmart system...  Så åk in, få vätska så ska du se att illamåendet lättar lite också!
  • MCT79
    Muffe80 skrev 2010-09-23 21:28:19 följande:
    MCT, jag är ju i v 8+3 enligt mina räkningar Inte 7+5
    Ja dina beräkningar... slappna av nu Muffe.. allt så bra ut, hjärtat pickade! Jag skulle byta med dig vilken dag som helst...  :)
  • MCT79

Hej på er!
    Kikar bara in och kollar läget... ingen bebis för Mabaja ännu.. spännande!

Muffe80 skrev 2010-10-02 14:22:40 följande:
    Puh, lätt att säga, svårt att leva efter.... att inte oroa sig alltså.

De levde ju förra veckan men man har ju l ä s t (såklart) att folk sett sina små ena veckan och sen lever de inte längre. och vår var kanske några mm för kort...

Sk försöka att tänka på annat.
    Varför skriver du att den var några mm för kort? Den var ju exakt lika stor som Sofys vid den tide! (? brasklapp för att jag tänker på fel person...)
  • MCT79

Hej tjejer!
    Tråkigt att höra om era komplikationer, hoppas allt reder sig till det bästa!
    Själv har jag fått två extremsvaga plus nu två dar.. lite starkare idag än igår. Bim idag... inte jättelovande kanske så jag håller mig i den andra tråden några dagar till.....

Förbaskat ömma bröst dock!

• MCT79
    Muffe80 skrev 2010-10-04 08:10:35 följande:
    Wow, hoppas att det är ett plus, igen du är välkommen hit om det blir starkare! Spännande. När är BIM?

Jag går in i v 11 idag. Mår jätteilla och har nyss spytt på jobbet, hur fan ska man orka och dölja detta?
    Jag skrev det i mitt inlägg Muffe... bim idag.
  • MCT79

Men gud vad ni skriver... spyor, vibrerande dildos och väggar som ramlar in... jisses...

Jag står med ena benet i den här tråden och det andra i den andra tills vidare... ;) Ligger en bild på morgonens test i den andra tråden.. klent så det förslår såhär på självaste bim-dagen och allt.

Hoppas på mirakel! Glad

• MCT79

Ringde nyss till en barnmorska på barnmorskemottagningen i Kungsängen... fan vet varför... jag behövde ventilera bara. Gud vilken underbar människa. Ringde dit i Januari med i samband med mitt utomkvedes då... lika underbart bemött då...  jag känner mig sååååå luuugn nu....

Låter det knäppt att säga att jag är lugnare denna månad än förra? Vet inte varför... Har inte alls samma känsla av att nått är fel... även om jag inte vågar hoppas riktigt... Hmm..  Kanske för att man nu varit med om ett "vanligt" mf och vet hur det är.. jag vet inte...

Pancakes har du mycket symtom? Jag hade hemskt ömma tuttar men de är nästan borta.. ömheten allså, inte tuttarna..  Cool.. har däremot rätt rejäl molvärk som kommer och går..  å ett lugn... hahah-... jag är rubbad... =)

• MCT79
    kajsalisa skrev 2010-10-04 17:46:27 följande:
    Nån som har nåt bra husmorstips mot halsbränna? Har pecis tryckt i mig en näve sötmandel och planerar att bli bättre på att dricka mjölk och mer eller mindre sluta med kaffe. Vill inte ha en till kväll/natt som igår...
    Inga husmorstips annat än höjd huvudände. Annars kan jag tipsa om Novaluzid som finns receptfritt och som är kategori A vid graviditet.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma