Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Nu finns bild på magen med kläder från vecka 38 (efterfrågat av Telge) och en bild på våran CTG kurva i magbildstråden! :)

• needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-05 14:59:06 följande:
    Såg bilderna säger bara wow du är en snygg gravid kvinnaHjärta
    Taack tack!! Skrattande
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-05 15:22:29 följande:
    Hur många dagar är det kvar till bebisens ankomst ?
    6 dgr.. ;)
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-05 15:23:59 följande:
    wohooo hur känns det  ?
    Haha känns ingenting än.. har inte fattat att ja e gravid ;)
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-05 15:40:17 följande:
    fiina bilder sofy :)  vilken kurva:) snart e de dax.. Härligt
    haha tacktack! ser inte alls sliten ut ;)

jaa.. wihooo!! vore skönt om hinnsvepningarna gjorde verkan men de trorja icke.. en idag fick ja ju o så en på fre.. men men, annars har ja ju månda så! =)
  • needtobreathe
    Pancakes skrev 2011-04-05 15:36:00 följande:
    Nej, visst är det svårt att fatta!! Jag tror inte man fattar förräns bebisen ligger där liksom. Jag har liksom inte tagit in att vi snart är tre i familjen, inte bara tillfälligt utan permanent liksom.
    Nä de e helt sjukt.. tror inte vi fattar de förrän han är ute.. eller så kommer de när vi kliver in på förlossningen haha! ;) Men de blir nog bra! Ibland kommer en panikvåg över mig.. typ "vafan har ja gett mig in på.." men de löser sig! Tror alla känner lite så ibland ;)
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-05 15:45:15 följande:
    hehe nä då! :)

nä inte tror jag att  han vill komma ut förens han blir tvingad! ;) han har ju så kul där inne.. de ser man ju på kurvan!
    Hahahahahaha!!! Du har nog tyvärr rätt ;) Dom sa idag att de va väldigt ovanligt att bebisen snurrar runt så mycke som han gör fortfarande när man e förstföderska (eftersom han aldrig ligger på samma ställe me skallen) o att de inte va så vanligt me en sånhär sjövild bebis.. dom brukar va liiite lugnare iallafall! Men de e la skoj! Då kan han ju roa sig iallafall! ;D
  • needtobreathe
    Pancakes skrev 2011-04-05 16:13:49 följande:
    Absolut, det gör vi nog alla. Ibland känns det hur lugnt som helst men sen när man tänker på VAD det är som ska ut VAR kan man lätt bli lite svettig :)
    Haha nej de tänker ja inte på så mycke.. ut ska han ju så de är som de är.. men efteråt.. liksom, alla nätter, skrik, o ja.. de där ;) Då undrar ja va sjutton ja håller på me.. men de e väl sånt man vänjer sig vid! ;)
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-04-05 17:34:44 följande:
    Ha ha, du är härlig, ska föda om 6 dagar och fattar inte ens att du är gravid, härligt sofy
    Haha japp! ;) Sånt som händer.. kanske ska ta gravtest för o se om ja verkligen är på smällen eller om ja ba käkat för mycke? Hahahaha!
  • needtobreathe
    mallanis skrev 2011-04-05 21:07:16 följande:
    Sofy- Ska bli kul att höra om Devin är lika aktiv utanför magen som han är i ... Det sägs ju att det kan vara så! Jag läste försten på min grav vecka och det stod att bebis sover 90-95% av tiden Du kanske har glömt att tala om det för Devin! Han verkar inte veta om det .... ;)
    Hahaha.. "jättekul".. därför måste jag vila upp mig den här veckan för sen lär livet bli galet ;) Jotack.. har också läst de, o BM har sagt de.. men nä.. de har inte gått in.. han tror de är tvärtom.. sova 5% o va vaken resten! Hahaha!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma