Plus igen efter mf/ma
Odd är det flera par som de filmar eller är det bara ni? Och ska det bli flera avsnitt och så, och är det bara förlossningen och innan dess de filmar?
Nu kom jag ihåg varför jag hatar att behöva planera sommaren med töserna. Var SÅ glad alldeles nyss att jag har hittat ett till synes vettigt och billigt boende (ska kontakta dem för bokning) och så ville jag bara se vad flygbiljetter går för jusst nu och SHIT säger jag bara!!! Nu är jag inte så glad längre.
Flygbiljetter för 2 vuxna, 1 två-åring och en bebis går i dagsläget på 19.089 kronor!!!! Och boendet som jag som sagt är så glad för att jag hittat billigt går på ca 13.000. Det som saknas i uträkningen nu är hyrbilen och den brukar ligga på ca13.000 också....så allt som allt ca 45.000 kr bara att resa dit och bo...sedan tillkommer bensin och levandskostnader så hela kalaser lär ju sluta på 50-55.000 kronor för EN månad i USA!
Galet...det är så galet
Skulle töserna få komma hit på sina sommarlov skulle deras sommar här (2 månader) kosta ca1/3 del av vad det kostar för oss att åka dit 1 månad...fan ta skitstöveln att han sätter sig på tvären för det *suck*
Jaja...var bara tvungen att spy lite galla. BLÄ!
En rolig grej också:
Min lillebror ska bli pappa i slutet på maj och dem var på RUL idag
Han har 2 döttrar som han hade med sig in i relationen och hon har 1 dotter som hon hade med sig...så tillsammans har de 3 små tjejjer som är 3år, 3½ år och 4 år gamla...
...och nu ska de få en flicka till!!!
HAHAHA!!!!!
(och jag har sett Ul bilden...vilken sööööööt lite sak! hihi...men stackars min lillebror, totalt ensam bland alla fruntimmer *synd om honom*)
Mabaja:
SÖÖÖÖÖTASTE lilla Wilda!!!!! Åhhhhh....vad hon växer! Och det där leendet....det minns jag allt!
*bamsekram*
Goddagens kära medsystrar
Var till BM idag och dagens siffror är:
v35 (v34+5)
vikt: 94 kilo
sf: 36cm
bt: 130/80
hb: 113
glukos: 5.5
bebisen ruckbar och hjärtat 145
BM kollade även tappen för jag har haft lite sd och så...tappen är ca 3cm, mjuuuuuk och öppen för fingret. Hon sa att jag kommer svara finfint på igångsättningen sedan, så det känns bra
sedan det där med hb:t.....altså, jag har aldrig i mitt liv haft så lågt! Så jag ska boka en telefontid med läkaren på specMVC för nu kanske jag kan sluta med Trombylen i tid i alla fall. Skulle vara skänt för jag tycker det är lite läskigt med den ökade blödningsrisken vid en förlossning (och jag vet ju att jag är väldigt lättblödande just nu) -
Hur har ni andra det? Visst var det någon som skulle på rul idag eller minns jag fel?
*kram*