Plus igen efter mf/ma
Jag hade med gett upp om att det skulle dra igång och varit rätt låg och inte så aktiv på fl, men nu är hon äntligen här och världens sötaste såklart! Vägde 3350 och 48 lång, när hon kom v 39+3.
Åh GRATTIS!!!!!
Jaha...begynnande havandeskapsförgiftnig då, kul
nu ska jag springa till bm varannan dag för bt och kisskoll. Dumma kropp. Det är väldigt ovanligt att få det här sådär någon gång bara...hade samma med andra tösen. Normalt får man det ju antingen redan vid första barnet eller vid partnerbyte. Jag har fått det andra barnet med samma pappa och nu tredje barnet med samma man. Inget graviditet 1, 3, 4 eller 5.
Bebis mår bra dock och är beräknad att väga 3135 gram idag (v35+6). Men vi går se om jag får gå till igångsättningen den 12. eller om hon kommer innan. Hon har i alla fall vänt sig rätt igen och det är jag jätteglad för ![]()
Vad söta ni är, KRAM!!!
Jodå, det går bra. Var till bm idag och bt var något bättre och bara +1 protein mot +2 igår. Bm ordinerade vila vila vila och så ska jag tillbaka på fredag.
En sak som är lite lustig är att det är så coolt att kroppen vet vad den behöver. Jag har senaste veckan haft persilja som total craving och ätit en kruka om dagen. Persilja är faktiskt förutom rikt på järn även blodtryckssänkande...bra att det var just det jag ville ha va!
Så vila (så svårt...har massor jag vill hinna med) och persilja för bt och tja, proteinet kan man inte påverka så där är det bara att hoppas att det stannar såhär. Är ju trots allt bara 14 dagar kvar till igångsättningen ![]()
I morgon är det bara en vecka kvar ![]()
Haha, ja lite roligt att vårt avsnitt sändes så nära...skojade om det att im det sätter igång samtidigt jan jag föda ikapp med mig själv
Jag är jättetaggad inför onsdag! Lite ledsen över att avsluta detta kapitel i livet eftersom det här ju verkligen är sista barnet, men jag längtar så! Att föda är så grymt häftigt och att få träffa lilla filuren...och att få min kropp och styrka tillbaka, det ser jag fram emot
Hur mår ni andra?
Kram!!!
Har uppdaterat i andra tråden ![]()
Åh Mimmi! Tummar och tår här med, hoppas hoppas hoppas!!!
Småbustroll: yihaaa, snart är det dags! Jag skulle gissa till helgen ![]()
GRATTIS SMÅBUSTROLL!!!!! Härligt att han är här nu, kärlek till er!
Åh kramar till dig SoMa, stora varma kramar!!!
Hur många mf har du haft nu? Utredning? Trombyl? Kraaaaam!!!