Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-04-07 11:37:22 följande:
    1 vång är inget, BB stockholm har 9 våningar. Huddinge har ju ingen direkt gång väg till förlossningen om man går via parkeringen, bara en lång raksträcka där bilar, taxi och ambulans åker, livsfarligt ju. Södertälje har 5 våningar, men det går ju fort att åka med hiss.
    Den vägen är iofs ganska bred, o du går väl inte mitt i bilvägen eller? De brukar inte jag göra iallafall :) Och ja är inte så stor så ja tar upp all plats heller utan jag traskar glatt vid sidan om. Annars kan man som sagt bli avsläppt utanför o så parkerar ngn annan också.
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-04-07 12:53:17 följande:
    Sådärja Sofy. Nu har jag också bokmärkt din hemsida och tänker följa dig där. :)
    MCT79 skrev 2011-04-07 12:57:38 följande:
    Me too! Ska bli skoj att se hur han är på utsidan... kanske blir som jag spånade... att han i slutet av nästa vecka lär sig gå, och om 4 veckor doktorerar han i kärnfysik! Cool
    Gullisar då! ;)

Vi ska självklart börja pott-träna honom direkt också, och så ska han få lära sig åka skidor i november, moahahaha!!
  • needtobreathe

Haha inga problem för mig o raka mig, klippa/måla tånaglar o sånt ;) Sover fortfarande på mage också, underbart! Brukar bada ofta också o då sitter ja i skräddarställning o lutar mig över kanten eftersom datan står på en pall där ;)

• needtobreathe

Sötfilur; de är ju de ja gått me konstant nu sen v 34 typ.. På förlossningen klassade dom de som förvärkar :)

• needtobreathe

Inne på förlossningen nu, ligger me ctg o väntar på läkare.. Blöder som fan.. Kanske e på g säger dom men vi får se :) lillgrabben mår bra iaf!

• needtobreathe

Kan inte citera skriver från mobilen men de rann längs benen.. Blä! Hör av mig när ja vet mer :)

• needtobreathe

Hej tjejer.

Hemma igen! Dom kunde inte säga varför ja blödde som ett såll.. känns ju lite sådär.. men dom sa också att de kan va så att förlossningen är på g snart o att de är därför ja blöder, fick rådet att åka hem o vila o packa väskorna ifall att.. så de har ja gjort o ska snart lägga oss o kolla på film.. om de mot all förmodan skulle hända ngt så kikar ja in o meddelar er såklart :) Men kommer kanske va lite off ikväll.. är helt slut i kroppen o kommer prioritera sova inatt..

Kram på er allihop!!

O justja.. CTG på lillbus va kanonfint så han mår bra!

• needtobreathe
    Evve81 skrev 2011-04-08 19:46:12 följande:
    Sofy: Men om det blir nåt mer så åker du väl in??? NU Tror jag din prins kommer innan helgen är slut!
    Yep! Ska in igen direkt om de blir mer blod.. när ja åkte därifrån va de "bara" maaassa brunt blod.. så de röda hade avstannat då.. o ut kom ju värsta blodklumpen också.. usch!!

Hoppas de.. ja siktar på månda men de vore så skönt om de drog igång av sig självt nu!
  • needtobreathe

Min unge hittar inte ut, haha envisa skit!! Ska skicka me en karta o kalender till nästa ;) slemproppen gick me råge inatt, blodig o grejer. Mer mensvärk o sd men inget o klocka.. Jaja han har två nätter på sig sen tvingar vi ut honom! :D

• needtobreathe

Mimmi, hahah! om de ändå funkade ;) envisaste ungen i världen! Men ja ser slutet.. Måndag ;) har sovit halva dan hade världens frossa imorse.. Men nu e de bättre! Kraaaam!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma