• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Färnevik: Skönt att höra att liten mår bra i magen och hoppas du piggar på dig.

Smålands jänta i storstaden: Härligt med livstecken och ett vinkande :)

Positiva tråden är här för att stanna

• Cat79

Daniela01: Blir så ledsen av att läsa att din bebis inte mår bra och att ni måste avbryta graviditeten. Jag fick avbryta min första graviditet då de hittat svåra hjärnskador på vår son och fick en liten ängel i vecka 21. Det är fruktansvärt det du behöver genomlida och jag finns här som stöd om du behöver. Jag hoppas du har ork och kraft till att se ditt barn, jag ångrar inte att jag fick hålla vår ängel innan vi lämnade honom till himmelen. Styrkekramar till dig och inboxa om du behöver mer stöd än du redan har.

• Cat79

Har inte varit inne på ex antal dagar och som vanligt tar det tid att läsa allt.

Grattis till nya plus! Givetvis finns en oro i graviditeten men försök även tänka att allt går bra så länge man inte vet något annat. Jag har gått 21 fulla veckor och det är ungefär nu jag kan njuta fullt ut men ropar inte hej förrän jag håller min friska bebis i min famn.

• Cat79

Nu har jag äntligen kännt liten i magen, små kickar några kvällar i rad - överlycklig och så mysigt!

Längtan efter liten: Underbart för dig att se att allt är bra. Kram

Sofy: Håller tummarna att det är falskt alarm. Kram till dig med.

• Cat79
    Mina tankar går till Daniela07 nu i dagarna - är så ledsen att även hon ska få genomlida detta! Tar bort henne från BF-listan tyvärr.

September 2010
    {#emotions_dlg.flower}
    MB73 - 24 september (1a försöket efter MA)
    Mabaja - 30 september (3e försöket efter MA)

{#emotions_dlg.flower} November 2010 {#emotions_dlg.flower}
    Nataliesliv - 20 nov (1a försöket efter MF)

{#emotions_dlg.flower} December 2010 {#emotions_dlg.flower}
    Majmamman08 - 11 december (1:a försök efter MF)
    2 barns mamma84 - 21 december (1:a försöket efter ett MA 3:e barnet nu)
    Bjornis - 22 december (2 mf och 1 ma. 4:e försöket efter ma)
    Lallan - 23 december (ma v11, mf v 14)
    Pyret12 - 24 december
    Ebebis08 - 27 december (mf 23/3 gravid igen 30/3)
    Anna TheSunshine - 29 december (2: försöket efter MF)
    nyttförsök2010 - 29 december (1:a försöket efter MF)
    gemigsinnesro - 29 december (4 försöket efter mf)

{#emotions_dlg.flower} Januari 2011 {#emotions_dlg.flower}
    No Way - 1 januari -flicka
    Kajsalisa - 1 januari (2:a försöket efter MA jan-10)
    Cat79 - 2 januari (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)
    Mami82 - 4 januari (2:a försöket efter MA jan-10)
    PåvägMotSyskon - 5-6 Januari.
    Rontgensyrran - 7 januari (3:e försöket efter MA dec -09) -Troligvis en flicka
    toksnippa - 8 januari (2:e försöket efter MF) - en pojke!
    Bev - 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    GravidElla - 15 Januari ( 1:a försöket efter MA/MF okt. 09 )
    misslouie - 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)
    fröken SJ - 19 januari (2:a seriösa försökte efter Mf Jan-10)
    Sommaren2005 - 24 januari (1 försöket efter mf april -10, 14:e försöket totalt)

{#emotions_dlg.flower} Februari 2011 {#emotions_dlg.flower}
    Odd - 5 februari (första försöket efter 4 mf på raken)
    Cjes - 10 februari ( 3:e försöket efter MA januari- 10, Hade även MF oktober- 09)
    Inga76 - 11 februari (1:a försöket efter MA mars -10)

{#emotions_dlg.flower} Mars 2011 {#emotions_dlg.flower}
    Smålandsjänta - 5 mars (första försöket efter 2 mf)
    pinklove - 7 mars (första försöket efter mf juni-10)
    Happiness - 15 mars (försökt sen nov -09,1:a försöket efter IVF i juni)
    Färnevik - 28 mars (2:a försöket efter 4 MF/MA. Förhoppningsvis andra barnet
    LittleJunia - 30 mars (4:e försöket efter MA mars-10, samt missfall nov-09)

{#emotions_dlg.flower} April 2011 {#emotions_dlg.flower}
    Längtan efter liten - 3 april (mf 08, mf 09, ma10), andra barnet
    EricaN81 - 19 april (?:e försök efter mf i januari -10)
    Sofy - 26 april (4 MF sen innan)
    Sugarrush - 30 april (2:a försöket efter mf juni -10), första barnet
  • Cat79

Mabaja: Mysigt att ha både vagn och spjälsäng på plats. Underbart att det snart är dags för dig att bli mamma.

Kajsalisa: Mys med sådan spark :) Jag har fortfarande bara småkickar men bara underbart att nåt händer därinne.

Smålandsjänta: Kram till dig, kommer inte att vara någon fara men förstår din oro.

sofy: Då du är så tidigt gången så är det hinnsäcken det man kan se så allt är normalt för din vecka.

Pinklove: Grattis på din stora dag! Tråkigt att den inte blev som du kanske hade tänkt dig. Snart är din sambo hemma och då får han pyssla om dig :) Kram

• Cat79

Dumma blödningar som gör er oroliga..... säkert ingen fara men förstår er oro. Nu hoppas vi att det bara är kvar flytningar på oss alla och att våra små liv klarar hela resan och vi snart blir lyckliga föräldrar.

Hoppas ni mår bra förutom graviditeteskrämpor! Jag mår som fisken i vattnet och njuter av att visa upp min lilla kula på magen - äntligen min tur att växa och må bra. T o m min sambo vågar hoppas denna gång att det går vägen och det glädjer mig.

Kram till er alla fina människor och hoppas ni får en mysig söndag. Jag ska gå på mitt första Me & I - party idag, bara titta lite inte då det är min bästa väninna som är säljare. I okt kommer en helt ny bebiskollektion - spännande.

• Cat79

MCT79: Välkommen hit. Detta är en positiv tråd så det kommer att gå vägen även för dig. Du är ju en bra årgång om du är 79:a :)

Happiness: Väntar med spänning de glada nyheterna.

KRAM

• Cat79

Happiness: Underbart att få höra att allt är som det ska. Kom inte ihåg hur stor bebis var i den veckan men säkert fullt normalt. Njut nu.

Förstår precis er oro som inte kommit över de första 12 veckorna. Oftast går det ju bra och ni har fått er beskörda del av elände så därför bestämmer jag att vi alla ska få våra efterlängtade bebisar framöver.

Jag bara älskar denna tiden i graviditeten (v 23), liten fin kula och jag mår som en drottning. Ska till BM på tors och längtar dit då jag inte träffat henne sen v 16 (hon har inte sett mig när jag gått så här långt i en graviditet). Är så skönt att jag inte ens har behövt min kurator denna gång, var tvungen att maila henne att allt är bra med oss.

Ta hand om er och era små liv i magen. KRAM

• Cat79

Skriver som Kajsalisa, läser allt ni skriver men orkar tyvärr inte kommentera allt.

Härligt med lyckade VUL och snart är det fler...

Stor kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma