Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Sugar, ajabaja, inte testa.

förstår din oro. Känner exakt samma sak men som tur är har jag inte test att kolla med.
    Jag har inga syntmtom alls, kanske lite illamående. Men när man vet hur man hade det sist med symtom som försvann som sen gav missfall blir man ju himla orolig.

Jag är konstigt nog redan inställd på missfall och har gått igenom sorgen, faktiskt...

Men får vänta en vecka och se vad som händer med mig. fortfarande brunt på pappret när jag torkar mig, skumt...

• Muffe80

Ja ring imorgon tycker jag med.

Ovissheten är hemsk!!! Men du ska inte få missfall, hör du det?

Har någon bra svar på varför mina bruna flytningar inte slutar?

• Muffe80

ok. man googlar ju på saker sm man inte vill se, typ att missfall startar med brunt osv...

minns inte hur det började sist faktiskt.

• Muffe80

Jaha, fortfarande bruna flytningar som kommer då och då... varför slutar dom aldrig?

Liksom bara går och väntar på blodet.... Känner att jag slarvar och inte äter jättebra nu när jag tappat hoppet om bebis, men den kanske inte tar skada än om jag skippar lite grönsaker eller frukt, eller?

• Muffe80

Blä, idag mår jag illa!!! Känner konstiga lukter och brösten känns. Det är ju faktiskt bra!
    Hoppas det bruna slutar idag!!!

• Muffe80

Dööööööda mig!! Jag hatar att må illa! Vill hem från jobbet
    Hoppas verkligen bebis lever, så det är värt detta.

• Muffe80

Man längtar först efter illamående och när det kommer är det bara skit. det är aningen jobbigt att sitta på jobbet ocdh vara trevlig och känna att man måste springa på toa och spy hela tiden. (har dock inte hänt än)

• Muffe80

Sugar, kanske är bäst att du inte ringer någon utan låter dig gå ovetandes? Det är säkerligen ingen fara ju, men om det skulle vara det kanske det är bättre att få en bra resa och få ett dåligt besked sen?
    Vilket ju inte kommer hända, för i denna tråd finns numera inga dåliga besked...

Förutom att jag mår asilla och fick lämna lunchrummet på jobbet... hur ska man smyga undan med detta illamående?

• Muffe80

Skönt att höra Sugar! Vi ska hänga kvar!! Så det så!

Ett litet meddelande till er alla tjejer: jag har slutat fått bruna flytningar, jippie!!!!  Bara vanliga just nu
    Hoppas det stannar så. Om det gör det, kan det väl inte vara ngn fara?

De kommer ringa från sjukhuset denna vecka för återbresök, men eftersom läkaren var så otrevligt enligt mig funderar jag på att skippa den tiden och boka privat vul hos min gamla mysiga gynläkare. Vad tror ni om det?
    Funderar på att boka i v 8+1 typ, då måste man väl se hjärtat i alla falll??

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma