Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Fan i helvetes jävla skit! Blöder, sitter på akuten och väntar...

• LisaVäntar

Puuuuuuh! Mini hade det toppen, låg och sprallade och viftade med armarna :) blödningen kom från okänt ställe och har redan lugnat sig så det bara är rosa nu! Med tanke på min bakgrund blev jag iaf sjukskriven till nästa torsdag då jag ska till spec-MVC. Lättnad!!

• LisaVäntar

Neeeeej!!! Håller så hårda tummar för dig odd, hoppas du får komma in snabbt och kolla... Det är vansinnigt plågsamt att inte veta!!

• LisaVäntar

Hur kommer det sig att du fick TUL dagonatt? Mysigt att veta könet och kunna planera lite :) grattis till en söt pojke!

• LisaVäntar

Hur långt har du gått? Mitt illamående minskade vecka 9.. Och ont i både mage och rygg har jag haft mycket!

Ta inte ut något i förskott, de sa till mig att hälften som kommer in med blödningar åker hem och är fortsatt gravida.. Lider med dig!!

• LisaVäntar

Dagonatt: jaha :) skönt att de har koll på er, när blir nästa koll med tanke på det de sa då? Är så nervös för nästa vecka, är rädd att de bara ska ge mig nåt extra UL och tycka att det räcker med det..

Odd: gullig liten sak! Jag fick ingen bild igår, men det är vansinnig skillnad, nu ser den ut som en riktig bebis!

Together: min totalt okvalificerade gissning är flicka :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma