Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Prommis: lycka till!

2barnsmamma: Bra att du beställt ett test så du kan kolla vad det nu är som står på. Du får uppdatera oss på hur det går!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

2barns mamma, WOW GRATTIS! Vad tidigt du kände det på dig, häftigt! Fyrabarnsmamma snart alltså, cooooolt!

• sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-05-13 14:18:15 följande:
    Vad skoj att det har blivit normalt i tråden :) jag har ju vul den 16 och lär vara nervös på söndagkväll ... Tänk om det är tre hjärtan som slår ... Har liksom inte vågat tänka tanken än plus att man vill ju gärna ha ett hjärta som slår så man fokuserar bara på att allt ska vara bra :)
    Leaeva: Ojojoj vad tiden går fort, tyckte det var alldels nyss du plussade!
    OMG vad spännande det ska bli på måndag, undrar hur många du har i magen....!

Grattis Prommis till anställningen!

Sofy, han är sååå söt! Plutten!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Åh Färnevik, jag har precis gjort klart den första converse-skon enligt ditt mönster. Den blev superfin! TAAAAACK! Och oj vad snabba de var att virka!
    Jag gjorde mina i ljusgrått, men nu när jag märkte hur snabba de var att virka blev jag sugen på att göra fler, kanske i ett lite tjockare garn och större stickor så att de blir någon storlek större.
    Bildbevis kommer när sko nr 2 är klar!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Ja det är helt galet med Leaeva! Trillingar!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Det måste ha varit helt fantastiskt Leaeva! Vilken upplevelse!
    Inte många som får vara med om det!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Lycka till imorrn MissT!

Leaeva: jag tror att allt är bra, symptom brukar ju gå upp och ner.

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Jag föddes på BF-dagen! Så man kan aldrig vara säker.... Men hoppas din bebbe kommer någon annan dag Telgebo!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Åh vad tråkigt 2barnsmamma! Beklagar verkligen ditt ma. Ska ni försöka igen?
    Hur mår lille söte Elias?

Själv mår jag bra, vecka 23 idag! Galet vad tiden går fort! Ska till BM idag och få moderskapsintyg, kolla HB o lyssna på lilla hjärtat. Känner mig inte alls nervös, bebisen kickar och gör väsen av sig flera gånger om dagen. Jag är så GLAD, hela tiden! Kan inte fatta att det äntligen nog blir bebis!

• sugarrush
    Safireee skrev 2011-05-25 09:31:02 följande:
    Ska på RUL om några timmar. Är inte så nervös, mest glad och förväntansfull! Ska bli så kul att få se lillen igen! Håll tummarna för en schysst BM som vill visa oss könet! Glad
    Åh vad ROLIGT med RUL!!! Blir nästan lite avis, vill göra det igen! Det är ju så mysigt att se sin lilla bebis.
    Ska du fråga om könet?

2barnsmamma: ju fler rätt du har i gissningarna (du är ju grym ju!), desto mer vågar jag tro på din spådom, att jag skulle bära på en flicka! Är du fortfarande övertygad om att jag får en tjej?

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma