Plus igen efter mf/ma
Jag frågar igenom någon har koll på vad blodsockret ska ligga på???? Mitt låg på 7,2 och 7,5 efter glukosbelastningen. Det är lite förhöjt sa BM men det är ju inte alls högt tycker jag.... Är inte 7 perfekt?
Gulle dig MCT ja då ska det festas loss på fredag. Tack så mycket! Kokostoppar älskar jag. Mörkchoklad har jag klarat bra hitills men märker att det krävs mindre och mindre för att värdet ska stiga. Hänger väl ihop med barnets storlek.
Men STÖN....Jag visste det: GRATTIS KAJSA-LISA!!!!!!!! Massa
till dig på din födelsedag!
Funderar dels på hur många amningströjor/klänningar som går åt och en BB-lista på saker som ska med till sjukhuset.
Hur många typ BOOB tröjor ska ni andra ha? kanske jag ska hoppa över i fortsättningstådan och fråga
jag har 3 st BOOB toppar (typ T-shirts,rosa,cerise och vit) och en svart Boob-klänning...Men detta verkar ju på tok för lite. Tror inte det behövs med nattlinne men en sån där windstopper kanske behövs. Det är ju svinkallt här i GBG och jag vill inte dra på mig mjölkstockning.
har verkligen försökt få med allt på BB-listan. Skriver in den sen...
Nu hämta barn från skola och fritids sen en uppdatering av allt ni skrivit idag tjejer. Mååååånga sidor..
ni har varit flitiga idag ![]()
Åh vad bra att du kom in Pancakes...kolla min fråga över ang. Amningskläder...vet ju att du har koll på sånt