Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Plus igen efter mf/ma

Evve81 skrev 2011-02-24 16:50:24 följande:
    Happiness: Aha ja det mest är ju igenbommat men jag har ju minsann befolkat kommunen med 3 barn i augusti! Man kanske ska ha det som argument vid arbetssökning Jag är ju född 81 så jag är ju något yngre än din man. Ser jag honom kanske men vi trivs bra här. Billigt att bo är det.

Jag frågar igenom någon har koll på vad blodsockret ska ligga på???? Mitt låg på 7,2 och 7,5 efter glukosbelastningen. Det är lite förhöjt sa BM men det är ju inte alls högt tycker jag.... Är inte 7 perfekt?
    Haha läste du inte mitt inlägg det står ju där....en hel uppsats.
  • Happiness

Gulle dig MCT ja då ska det festas loss på fredag. Tack så mycket! Kokostoppar älskar jag. Mörkchoklad har jag klarat bra hitills men märker att det krävs mindre och mindre för att värdet ska stiga. Hänger väl ihop med barnets storlek.

• Happiness
    Pancakes skrev 2011-02-24 16:50:48 följande:
    Ååååh, sorry Happiness!! Du har jag inget val kom jag på nu! Skäms..
    Haha nä det gör absolut inget. jag håller fullständigt med dig. Rikigt socker både smakar godare och (tror jag) är nyttigare än typ artificiellt. Jag menar...finns det någon vettig långtidsstudie på Aspartam (Canderel) tex? Vem har missat rykten om cancer tex. ?

Barnen dricker ju FUN LIGHT ibland och min magkänsla säger mig att det inte alls är bra. Så nu har vi sagt att de får "riktig" saft istället...någongång ibland.
  • Happiness
    Muffe skrev 2011-02-24 16:59:57 följande:
    på min lista  över saker att skaffa till bebis står det att man ska ha handdukar till baby. Det funkar alltså inte med vanliga men lite mindre utan de ska ha egna??
    Småhanddukar (typ tvättlappar) är meningslöst tycker jag. Där använder man ju pappers ark du vet som man blöter. Modellstörre handduk har man på skötbordet för att hålla det lite fräscht och då är det ju perfkt med gamla, omaka, fula,noppiga,,,Haha! ja du förstår...Köp inga nya.
  • Happiness
    MCT79 skrev 2011-02-24 16:50:04 följande:
    Happiness den här sidan har en massa recept.. kolhydrater.ifokus.se/  akta dig för dårarna bara... finns en del fanatiker där inne...
    Yis vilken sida.....rena fettbiblioteket. Nä fanatiker gillar vi inte. har kan jag nog hitta det mesta. tack!
  • Happiness
    SUGAR: Gonal-F är FSH-hormon som gör att man får många fina äggblåsor vid IVF Sticket i fingret känns faktiskt mer än sprutan i magen.Haha!
  • Happiness
    Safireee: Det låter så bra det där med "beställning"...rena lyxen. Juice är ju så himla gott. Tror det är en klassisk grej hos gravida. Drick på..men tänk på sockret. Haha! Här är en som blivit hjärntvättad .

Något som är gott är ju också att pressa själv...Näää vad det vattnas i munnen.  Drick för mig också... 
  • Happiness

Men STÖN....Jag visste det: GRATTIS KAJSA-LISA!!!!!!!! Massa {#emotions_dlg.flower} till dig på din födelsedag!

• Happiness

Funderar dels på hur många amningströjor/klänningar som går åt och en BB-lista på saker som ska med till sjukhuset.

Hur många typ BOOB tröjor ska ni andra ha? kanske jag ska hoppa över i fortsättningstådan och fråga
    jag har 3 st BOOB toppar (typ T-shirts,rosa,cerise och vit) och en svart Boob-klänning...Men detta verkar ju på tok för lite. Tror inte det behövs med nattlinne men en sån där windstopper kanske behövs. Det är ju svinkallt här i GBG och jag vill inte dra på mig mjölkstockning.

har verkligen försökt få med allt på BB-listan. Skriver in den sen...

Nu hämta barn från skola och fritids sen en uppdatering av allt ni skrivit idag tjejer. Mååååånga sidor.. ni har varit flitiga idag

• Happiness

Åh vad bra att du kom in Pancakes...kolla min fråga över ang. Amningskläder...vet ju att du har koll på sånt

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma