Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Plus igen efter mf/ma

Nope jag ser inte ett spår av Småland i tråden. Tänk om hon har åkt in...Oj nu blev jag nervös!!!!!! Hon brukar ju komma in regelbundet och uppdatera läget. Nä hon har säkert åkt in....Undra just var vår eminenta gissningslista har hamnat...dax att se hur vi har gissat kanske??

• Happiness
    needtobreathe skrev 2011-02-27 18:27:27 följande:
    Sötfilur;

Jäkligt bra matintag måste jag säga! :) Jag har hitills idag ätit en pizzaslice, inget mer.. men min man gör örtfylld fläskfilé me hemgjort potatismos o sås nu så blir lite middag iallafall. Ang frukost äter ja som färnevik där, en bit hårt bröd me örtkrydda + vatten.. Äter i regel väldigt dåligt fortfarande men tjockisen i magen växer ju på så ;)

Happi;

Hon har inte vart inloggad sen den 22 feb.. hoppas allt är ok me henne iallafall!
    Skulle precis kolla, men inte sen den 22 feb säger du....oj då...Då är det på "G"..Nu håller vi tummarna tjejer för Småland Hon ligger säkert och snusar på sin bebis *längtar*
  • Happiness
    Hittade denna listan långt bak. Kan hända att några har försvunnit från den som skrivt in. Men om Småland fött nu så var det ju Pinklove som kom närmast. Nu får ni vara med och gissa

Hjärta
    GISSNINGSLISTA FÖR TRÅDENS MARSBARN Hjärta

{#emotions_dlg.flower} pinklove - BF 4 mars {#emotions_dlg.flower}
    pinklove - 18 mars, klockan 22.58, 3560g, 51 cm lång - POJKE!
    Längtan efter liten - 6 mars, klockan 06:42, 3486g, 51 cm - POJKE
    Happiness- 9mars kl.14.10, 3975g, 54cm-POJKE

{#emotions_dlg.flower} Smålandsjänta - BF 5 mars - Väntar en pojke! {#emotions_dlg.flower}
    pinklove - 28 Februari, klockan 06.15, 4150g, 52 cm lång
    Längtan efter liten - 1 mars, klockan 12:46, 3860 g, 51 cm
    Happiness-7 mars kl.00.50, 4210gram, 53 cm

{#emotions_dlg.flower} Happiness - BF 15 mars - Väntar en flicka! {#emotions_dlg.flower}
    pinklove - 16 mars, klockan 04.10, 3980g, 50 cm lång
    Längtan efter liten - 14 mars 03:26, 3864, 50 cm lång
    Happiness- 18 mars,22.50, 3750 gram 51 cm

{#emotions_dlg.flower} Kolbodatjej - BF 15 mars {#emotions_dlg.flower}
    pinklove - 20 mars, klockan 15.16, 3755g, 49 cm lång - FLICKA!
    Längtan efter liten - 17 mars klockan 06:32, 3578 cm, 50 - POJKE
    Happiness-19 mars kl.06.30, 3710 gram, 52 cm-POJKE!

{#emotions_dlg.flower} Färnevik - BF 23 mars - Väntar en flicka! {#emotions_dlg.flower}
    pinklove - 11 mars, klockan 03.27, 3270 g, 48 cm lång
    Längtan efter liten - 12 mars klockan 02:43, 3240g, 48 cm lång
    Happiness- 10 mars kl.13.16, 3975 gram, 52 cm
  • Happiness

Grattis MCT79!

Pinklove: Lactal skulle tydligen vara ganska starkt för underlivet. Me de "problem" spm vi har blev jag avrådd Lactal. Bara vatten och så kan man lägga till lite olja. Ja man känner sig kanske inte så ren men men vad gör man int eför att bli av med det. Några känningar annars?

SMÅLAND: NU FÅR DU KOMMA IN!!!!!! SPRICKER AV NYFIKENHET. Hon måste ha fött sin lille nu.

• Happiness

Undra vem som hinner först sen...blir det Pinklove eller Färnevik????
    Tycker det är så spännande.....vill se fler bebisar i tråden nu. Det var ett tag sen kan hålla tillgodo med vilken bebis som helst. Haha!

Hur mår du Färnevik? Känns det som det börjar dra ihop sig på rikigt? Det sköna med igångsättning är ju att man vet exakt när det är dax. Tror det gör väldigt mycket gott

• Happiness
    rontgensyrran skrev 2011-02-28 19:06:59 följande:
    Åhhhhh!!!! Hoppas, hoppas hoppas :D Vi har ju följts åt hon och jag. Var med i samma tråd med BF i juli 2010. Och hon fick bara några dagar efter mig också besked då om Mf/MA sen blev vi båda gravida igen och då fick jag behålla men hon fick ytterligare ett mf. För att sedan förhoppningsvis fått sin bebis nu efter denna gravidtet. Hjärta
    Ja det är något väldigt speciellt när man följts åt så länge
    man vill föja med hela vägen in i mål. Väldigt personligt.....

Hur mår du  och din lilla fina flicka annars? Hon är ju bara så himla söt alltså...du kommer få stå med hagelgevär i dörren när hon blir äldre

*KRAM*
  • Happiness
    needtobreathe skrev 2011-02-28 19:08:50 följande:
    Du kanske är på g snart också Happi? ;)
    Ja det skulle på ett sätt vara skönt att få komma till skott. Nu känns det att hormonerna ändrar karaktär.

Ungefär (kan jag tänka mig) som att stå vid starten i någotlopp och känna adrenalinet flöda. Nu jäklar!! Det är nu eller aldrig och det bara att köra järnet. Precis så känns det....Är du där än?

Men jag vill föda på BF den 15 mars inte tidigare ....då har det bildats så mycket adrenalin i kroppen så det sprutar ut genom öronen. PERFEKT!

Hur mår du annars? Har vattnet gjort uppehåll? Orolig?
  • Happiness
    färnik skrev 2011-02-28 19:11:55 följande:
    Med all rättvisa bör det väl bli pinklove! Drömmer

Känns inte alls som att det drar ihop sig, jag är fortfarande tveksam till att det ska bli ngn bebis, på ngt konstigt sätt. Obestämd Men den här veckan MÅSTE jag fixa babyskydd, den saken är klar! Jag nskar jag hade en tid för igångsättning redan nu, men jag får hålla till godo med bedömningstiden. Hoppas det är moget och bra så att det kan bli bebis kvickt sedan!
    Nja...men du ska ju snart få tid till igångsättning. Sen går det fort Inga BF+ dagar då inte. Om 10 dagar får du träffa din fina lilla flicka som du har i din mage. Ja de är så efterlängtade de här små liven. Oro, svett och tårar. VUL hit och UL dit. Ja herregud...man undrar ju ibland hur vi har klarat de här 9 månaderna med all oro. Tror du vi kommer bli extra överbeskyddande? Haha jag har väldig potensial för det känner jag nu. Ligger i riskzonen redan.
  • Happiness
    rontgensyrran skrev 2011-02-28 19:22:07 följande:
    hahahaaa..tack! Vad söt du är. Jodå det går upp och det går ner. Natten var jobbig, men nu under dagen har jag vart iväg en hel massa och hon har sovit hela dagen! Bara vaken för amning, så sjukt! Hoppas nu att hon sover i natt nu när hon har vilat sig hela dagen. För mamma har inte vilat sig alls på dagen :/

Har kanske en bild som du uppskattar ;) Hellokitty-fantasten! På mig och Ines. Kan man ta bort den igen efter man postat den?
    Ja du menar om du lägger in den i denna tråden? Ja men gör så att du lägger den i ditt galleri. Sen lägger du den här. Sen går man bara tillbaka till sitt galleri och tar bort den.

Åh vad spännande....undra om det är något fint plagg???? Frestande....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma