Plus igen efter mf/ma
Efter MF blev. Det som avgör hur snabbt du får ÄL igen är hur snabbt ditt hcg-hormon sjunker. Så länge du testar tydligt positivt så har du troligen inte ÄL.
Efter MF blev. Det som avgör hur snabbt du får ÄL igen är hur snabbt ditt hcg-hormon sjunker. Så länge du testar tydligt positivt så har du troligen inte ÄL.
Mitt TUL gick fint! 591 gram vägde bebben och allt såg bra och normalt ut.
Vi hade turen att få sjukhusets 3D-ultraljudsapparat denna gången så läkaren försökte få några fina ansiktsbilder... Men nej, bebisen var den sååå sjukt envis och gömde ansiktet bakom båda armarna hela undersökningen. Vi försökte rucka på den men nej, lönlöst, så några bilder blev det ej!
Men en sak vet vi nu iallafall, den har absolut ärvt sin fars envishet! Skitunge!
Sofy det var ju inte Kjaam som skickade, det var ju jag!
.. Får se då om testerna blir starkare!
Jag har också lågt HB och blodtryck. HB har varit 98 resp. 103. Och då äter jag ändå dubbel dos duroferon varje dag! Och mitt blodtryck är 100/50!
Galet va!
Hej hopp, nu har jag varit o mätt och vägt mig hos bm!
Blodtrycket är numera 90/40!!!! Har aldrig hört om ngn som haft så lågt, inte konstigt att man är lite yr ibland.... Bebben mådde fint och hade hjärtslag på 152 idag. Och så HB på 100, lågt (trots massor av järntillskott). Ska ev få järninjektioner.
Hahaha MCT; snart vet du PRECIIIIS hur det känns.
Första halvåret 2012 kommer nämligen MCT jr att ploppa ut!
Telgebo: ja idag har jag känt mig helt slut! Jag har varit jättetrött innan också, men liksom avfärdat det själv med att jag nog är lite lat.. Jag vill liksom inte sjåpa mig... Men idag när jag fick värdena kände jag att jag VERKLiGEN var trött! Började dagdrömma om sjukskrivning så att man kunde vara hemma och BARA sova på dagarna...!
Bm sade att det kanske blir järninjektioner framöver. Blodtrycket visste hon nog inte riktigt vad hon kunde göra åt, hon skulle kolla med läkaren.