Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Telge, jag kan tyvärr inte se din bild från mobilen... Får kolla när jag är tillbaka på jobbet på måndag!

• sugarrush

Så underbart MCT! Ljuvligt, två bebisar alltså! GRATTISGRATTIS!!!!!! Nu är det vara några veckor att härda ut tills du är på den säkra sidan.
    Hurra för er och bebisarna!

• sugarrush

Jäklar vilket läckage jag har fått nu! En stor våt pöl på tröjan mitt för högra bröstvårtan! Såååå himla sexigt... Dags för amningsinläggen!

• sugarrush

2barnsmamma, vilken fin pojk du har! Gullunge!

Här har vi en identitskrisande blivande far... Han verkar tro att han måste sluta med allt han tycker är kul när vi får barn. Att kapitlet i hans liv som innehöll surfning i havet, klättersport, fester och afterworks nu är slut. Gav honom en longboard i födelsedagspresent idag, men nu bad han mig att lämna tillbaka den till affären trots att det var det han önskade sig mest... för att han tror att hans nya liv inte kan innehålla sånt. Sorgligt va!

• sugarrush

Mabaja, skönt att du säger det! Jag tänker också att det blir vad man gör det till (inom rimliga ramar förstås), bara man planerar lite. De allra flestabarn kan kan faktiskt hänga med på det allra mesta som man gör i vardagen - när man träffar vänner, går och shoppar, kanske inte när man bergsklättrar men absolut när man reser utomlands eller åker och campar. Men polletten trillar väl ner där hos honom så småningom....

• sugarrush

Haha, härligt att ni tävlar i spyor tjejer!
    Testa mineralvatten, pepparmint, seaband, postafen, coca-cola... för mig var cocacola bra när det var som jobbigast (det var nog det låga blodsockret som delvis gjorde illamåendet...)

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Plutten, vilket fint plus! (Missade visst ditt inlägg)
    Om strecket kom upp inom 5 minuter (eller vad det nu står i intruktionen) så är det solklart positivt!
    GRATTIS!!! Gravid

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    plutten02 skrev 2011-07-11 10:05:01 följande:
    Det kom upp innan controll strecket var på plats. Så det kan man väl säga var inom 5 minuter Glad
    Ohlala! Det var ett riktigt plussigt plus då!
    Hihi, vad glad jag blir för din skull! GRAATTTIIIIISSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}

Jag har ett skitbra tips till alla er gravidisar!
    Europeiska försäkringar har en reseförsäkring som gäller ända fram t.o.m. vecka 32! Vanliga reseförsäkringar täcker bara fram till v.28, så med europeiska kan ni resa utomlands ytterligare en månad, försäkrade om ngt skulle hända!
    Vi ska ju till England nästa vecka, så jag är så himla glad att jag upptäckte detta! Kostade typ 300 spänn för en vecka och då slipper man även självrisk om ngt skulle hända eller man behöver göra en koll på plats.
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    plutten02 skrev 2011-07-11 10:36:10 följande:
    Nu när jag tänker efter så kom sambon hem i fredags efter 14 dagars jobb... Då sa han "vad stora brösten har blivit" och visst fan har dom blivit det.

Även dom fula blodådrorona har ju kommit fram på bröstkorgen. Glad
    Haha, I know the feeling!
    Vänta bara tills de börjar läcka! Ojoj vad sexig man är när det är blöta runda fläckar på t-shirten mitt för bröstvårtorna YUMMIE!  
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma