Plus igen efter mf/ma
telgebo skrev 2011-06-06 20:03:50 följande:
Vet inte om det hjälper er, men vi provade med tempen med lite vaselin på och det lättade lite så att våra små kunde prutta iaf och så bad, det lindrade det magonda.Haha ja den som lever får se helt enkelt ;) Har dock inte så stort hopp om de skulle va så, trooor jag behöver proggisar som ja fick nu me Devin, tror icke de kommer gå bra annars.. blir ju gravid plättlätt men att behålla har ju vart stora problem me.. har ingen kontakt me min läkare på Ultragyn än dock, alltså inför ny grav..
Hoppas i så fall att du slipper hålla på och spy som med Devin, det vore ju jobbigt nu när du har en bebis att ta hand om, menar jag...
Han var mindre än Tilde när han föddes (3395g och 49cm var hon), är 1 månad yngre, och har gått om på längden, och är nästan i kapp på vikten.
Tilde var 59cm ca 5,8kg för en vecka sedan.Va de ingen härinne som hade några testlagrets gravstickor o skänka bort? ;) Hojta isåfall! Testade me apolivas nu på morronen igen, eller apotekets eller va dom heter.. samma som igår, svaaaagt (!!!) men ljusblått.