Plus igen efter mf/ma
Telge, jag kan tyvärr inte se din bild från mobilen... Får kolla när jag är tillbaka på jobbet på måndag!
Telge, jag kan tyvärr inte se din bild från mobilen... Får kolla när jag är tillbaka på jobbet på måndag!
Så underbart MCT! Ljuvligt, två bebisar alltså! GRATTISGRATTIS!!!!!! Nu är det vara några veckor att härda ut tills du är på den säkra sidan.
Hurra för er och bebisarna!
Jäklar vilket läckage jag har fått nu! En stor våt pöl på tröjan mitt för högra bröstvårtan! Såååå himla sexigt...
Dags för amningsinläggen!
2barnsmamma, vilken fin pojk du har! Gullunge!
Här har vi en identitskrisande blivande far... Han verkar tro att han måste sluta med allt han tycker är kul när vi får barn. Att kapitlet i hans liv som innehöll surfning i havet, klättersport, fester och afterworks nu är slut. Gav honom en longboard i födelsedagspresent idag, men nu bad han mig att lämna tillbaka den till affären trots att det var det han önskade sig mest... för att han tror att hans nya liv inte kan innehålla sånt. Sorgligt va!
Mabaja, skönt att du säger det! Jag tänker också att det blir vad man gör det till (inom rimliga ramar förstås), bara man planerar lite. De allra flestabarn kan kan faktiskt hänga med på det allra mesta som man gör i vardagen - när man träffar vänner, går och shoppar, kanske inte när man bergsklättrar men absolut när man reser utomlands eller åker och campar. Men polletten trillar väl ner där hos honom så småningom....
Så jäkla coolt MCT!
Haha, härligt att ni tävlar i spyor tjejer!
Testa mineralvatten, pepparmint, seaband, postafen, coca-cola... för mig var cocacola bra när det var som jobbigast (det var nog det låga blodsockret som delvis gjorde illamåendet...)
Plutten, vilket fint plus! (Missade visst ditt inlägg)
Om strecket kom upp inom 5 minuter (eller vad det nu står i intruktionen) så är det solklart positivt!
GRATTIS!!!