acure skrev 2011-02-28 08:28:37 följande:
2barnsmamma: du måste verkligen vara synsk. Vad läskigt med en sån känsla och vad tråkigt att hon dött. Jag vet inte vad jag ska säga... hoppas du inte lägger skuld på dig själv över vad som hände. Stor kram, hoppas du får sova något under dagen.
Det är så jobbigt !!

giick för bi hennes hus och det var så overkligt jag kan inte fatta

att det är sant.
Sa detta till sambon och han kan själv inte förstå att hon är bort.
Jag vill inte vara synsk jag VILL INTE DET fattar inte varför jag har fått detta.
Det känns som det är mitt fel fast det inte är det men jag kan inte låta bli att tänka på det.
Muffe skrev 2011-02-28 08:46:35 följande:
2 barns - vad läskigt att du verkar vara så synsk... usch. Men ta inte på dig "skulden" eller klandra dig själv i alla fall.
får man gnälla lite? Det trycker på i magen som att den ska spricka + att det är svårt att andas. Får man fööööööda nu???
Varför gick jag inte hem till henne jag borde ha lyssnat på det som sa till mig hela tiden
Och igår kväll natt fick jag en satrk kännsla att hon kommer att hälsa på mig och jag vet att jag inte är här hemma ensam nu.
När jag tittade in när jag gick för bi hennes hus känns det som om hon står där och är lessen men ändå lättat i kroppen att det gick som det gick.
Hon dog i resporatio i sjukhuset hon hade lunginflamation i många veckor.
Hon var så svag i hennes kropp och jag fick hjälpa henne komma till oss och äta middag en dag och det gick ju bra men hon var så smal hon vägde 50 kg i sina 170cm
Fy fan på mig !!