Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Grattis Telgebo. Även om det är surt med illamående så vet du i alla fall att det leder till något bra. Glad

• kajsalisa
    Mamma till W skrev 2011-03-15 12:21:09 följande:
    www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Pumps?art...

de här kanske? Inte riktigt hudfärgade, men nästan...
    Tack söta Mabaja. Inte helt 100 vad jag letar efter.
    Hittade dom här. Liiite för hög klack, men annars motsvarar dom ganska bra det jag letar efter. Kanske hade velat ha lite mer rundad tå...

http://www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=48647&ProductId=304548&ArticleId=25841
  • kajsalisa

Åh va skönt för er Odd. Inga fler sjuka barn nu!!

Jaaa, håller med er. Var i hela friden är Happi??? Jag vet ju att hon blev rätt less härom veckan när det var så mycket tjafs i tråden, men det kan väl ändå inte vara anledningen till att hon håller sig borta?! Förvånad

• kajsalisa

Happiness har inte varit inloggad sen 5e mars. Det är ju över en vecka sen ju...

• kajsalisa

Tack igen Mabaja!

Vet ni vad jag gjorde igår tjejer? Köpte en våg. Japp, nu är det dags att komma i sommarform med bra nyttig mat och motion. Skulle aldrig få för mig att banta, men däremot satsa på lite nyttigare mat. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om vad vågen säger, mer hur jag ser ut. Har gått upp en klädstorlek senaste 1-2 åren, och det känns lite onödigt...

• kajsalisa

MCT; jag såg det också. Så fruktansvärt sorgligt...

• kajsalisa
    sugarrush skrev 2011-03-16 09:05:22 följande:
    Ja nu har vi så många bilder att vi nog ska göra ett stort inramat kollage med dem. Ska köpa en stor vit ram på IKEA och klistra in bilderna i datumordning. Vi (och besökande vänner) tycker det är jättekul att titta på dem, och se hur det utvecklats från den första bilden, då det bara var en liiiiiiten räka, till nu, när man ser knogar och hjärnhalvor.

Här ser man fingrarna (originalbilden är skarpare, då syns de ännu tydligare och man kan t.o.m. räkna dem och se att det är fem fingrar)

Här ser man bebisens överkropp. Vilken ölmage va!?!

En lite fråga bara, jag tyckte mig se en liten boll mellan benen på flera bilder. På vissa bilder var den ovanför grenen, och på vissa precis under, men den fanns där på 3 bilder.. Kan det vara en pung? Kan man se sådant såhär tidigt?
    Ett tips är kopiera eller scanna in bilderna och printa på fotopapper eftersom ul-bilder ofta blir gula i färgen efter ett tag...
  • kajsalisa

Är jag Pippi Långstrump eller? Lyckades precis bryta av en vitlökspress av metall...

• kajsalisa
    MCT79 skrev 2011-03-17 11:03:28 följande:
    Oj.....wow.....  *har en nyvunnen respekt för kajsalisa...*
    Jag är en sjukt farlig och respektingivande person!!! Demon
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma