Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Odetta skrev 2011-12-29 14:56:30 följande:
    Tack vänner!

Mabaja: jag skulle varit v 5+3 enligt sista mensen idag, men hon såg bara rester, ett svart tomrum högst upp i livmodern som hon sa "där satt det...men inget levande" slemhinnan är nere på ca 3mm annars så hon sa att kroppen får fortsätta att ta hand om det själv.

Kram fina du!!! Hjärta
  • needtobreathe
    FruW skrev 2011-12-30 12:56:23 följande:
    Haha ni är ju för sköna! Är tråkig o sätter ner foten! Det är bäst att dr håller i vulgrejen, ni är ju upptagna med att BÅDE hålla tummarna o hålla mig i handen ju!

34 min kvar... :-/

Håller tummen!! Nu ska ni få se lilla hjärtat picka!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-12-30 13:37:55 följande:
    Oskyldig

GUUUUD VAD NERVÖS JAG ÄR NU!!

Jag med...... Skrikandes
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-12-30 14:29:48 följande:
    En timme har gått nu efter Mimmis läkarbesök.... Jag är nervös!

No kidding!! Jag kryper på väggarna här...
  • needtobreathe
    FruW skrev 2011-12-30 14:44:23 följande:
    Är så jävla glad!!!!! Vi fick se en liten grå sak 9-10 mm stor o med världens finaste pulserande!!!!! Oklart riktigt exakt hur långt gånget det är, då jag ju inte fick min mens.. Men dr tycker att det stämmer bra med vad vi tror.. Så går det vägen blir det en liten skatt i mitten av augusti. Ny tid för koll den 18 januari, såå skönt att slippa vänta till rul!

Är sååå glad!

Världens största kramar till er, o stort tack för ert stöd, kände minsann er närvaro i undersökningsrummet ;)

Jag är inte så blödig av mig, gråter aldrig om ja inte är arg.. men nu rinner fan tårarna!!! Jag ryser o skakar.

FAN VAD JAG ÄR GLAAAAAAD för din/er skull vännen!!!! Lycka!! 

De här va fan roligare än när jag själv såg Devins hjärta första gången.. SHIT!! Ni är SÅ värda detta!!

• needtobreathe
    Havsklippan;

Hur går det för dig? När hade du tid för VUL?

Massa kramar!   
  • needtobreathe
    Dag och natt skrev 2011-12-30 16:13:11 följande:
    10 januari är det dags

Härligt! Vilken vecka är du i nu, o vad är du i då? De blev inte Ultragyn o Ragnhild som läkare va?

Håller tummarna för dig också, såklart!! Nångång ska de gå bra, o den gången är nu! (De sa min BM till mig på inskrivningen, de blev mitt mantra sen...)    
  • needtobreathe
    MissT skrev 2011-12-30 16:55:21 följande:
    Vill passa på att önska er alla ett riktigt Gott nytt år! Skål

Detsamma! När hade du planeringssamtal inför förlossning alt induktion?
  • needtobreathe
    MissT skrev 2011-12-30 17:00:26 följande:
    Tack På måndag så inte lång tid kvar nu....
    Har en hel del onda sammandragningar, värkar och mensvärk så det ska bli spännande att se vad läkaren säger då...hoppas att det börjat hända något då så det inte drar ut för mycket på tiden.
    Åh vad roligt, och spännande! Bara knipa imorn då så kan den få kika ut sen va?  

Visste ni kön, eller hur var det?   
  • needtobreathe
    FruW skrev 2011-12-30 16:58:07 följande:
    Gott nytt år till er alla!!

Havsklippan nu gör vi det här tillsammans du o jag :)

Det gör ni verkligen!

Nu får du pallra dig upp hit snart igen för en fika me mig o mct! o havsklippan o mabaja ;) Du bor ju helt feeeel förståru väl!  
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma