SoMa72 skrev 2011-09-08 13:10:03 följande:
Gjorde du?! Vad kul!!

Var exakt då? Vårt hus ligger i Västra Ängby..
Mmmbop skrev 2011-09-08 12:41:09 följande:
Knivsta alltså =) Ja det är en metropol det! Skönt med enplanshus och trevligt med grannar man känner!
Ja, det ska bli superkul! Jag är ingen lägenhetsmänniska alls utan vill helst ha hus har jag kommit fram tillHmm, här är det bara chefen som än så länge däckat i det....

Första bodde jag i en etta på Särstavägen vilket är en bostadsrättsförening precis intill Särsta Värdshus... sen flyttade min dåvarande pojkvän och jag ihop i en fyra i de husen som byggdes precis intill ica i centrum. Där bodde vi ihop i ca 1,5 år innan vi insåg att det inte skulle vara vi alls... =) Fast vi köpte en nyproducerad lägenhet för typ 500 000 mer än vad andra lägenheter kostade i Knivsta då så sålde vi med rejäl vinst 1,5 år senare... mäklaren var helt chockad över budgivningen..haha! All time high i Knivsta när det kom till lägenheter... men flera har gått för liknande summor sen har jag sett. Enda lägenhetshusen i Knivsta med hiss så alla gamlingar som sålde hus var ju som hökar på de här lägenheterna...
Jag flyttade till Märstasen för jag fick jobb i sthlm istället för uppsala.... exet flyttade iofs också till Märsta för han jobbade redan i sthlm. ;)
Träffade Anders tämligen omgående och där gick ju saker rätt fort... vi bodde ihop i märsta ett tag men sen flyttade vi hit till huset för lite över 1,5 år sen! Älskar att bo i hus även om det finns en massa fördelar med lägenhet också! =)