• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Mmmbop! Ja jätteskönt!

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-08 13:10:03 följande:
    Gjorde du?! Vad kul!! Var exakt då? Vårt hus ligger i Västra Ängby..
    Mmmbop skrev 2011-09-08 12:41:09 följande:
    Knivsta alltså =) Ja det är en metropol det! Skönt med enplanshus och trevligt med grannar man känner!
    Ja, det ska bli superkul! Jag är ingen lägenhetsmänniska alls utan vill helst ha hus har jag kommit fram tillHmm, här är det bara chefen som än så länge däckat i det.... Obestämd
    Första bodde jag i en etta på Särstavägen vilket är en bostadsrättsförening precis intill Särsta Värdshus... sen flyttade min dåvarande pojkvän och jag ihop i en fyra i de husen som byggdes precis intill ica i centrum. Där bodde vi ihop i ca 1,5 år innan vi insåg att det inte skulle vara vi alls... =) Fast vi köpte en nyproducerad lägenhet för typ 500 000 mer än vad andra lägenheter kostade i Knivsta då så sålde vi med rejäl vinst 1,5 år senare... mäklaren var helt chockad över budgivningen..haha! All time high i Knivsta när det kom till lägenheter... men flera har gått för liknande summor sen har jag sett. Enda lägenhetshusen i Knivsta med hiss så alla gamlingar som sålde hus var ju som hökar på de här lägenheterna...

Jag flyttade till Märstasen för jag fick jobb i sthlm istället för uppsala.... exet flyttade iofs också till Märsta för han jobbade redan i sthlm. ;)

Träffade Anders tämligen omgående och där gick ju saker rätt fort... vi bodde ihop i märsta ett tag men sen flyttade vi hit till huset för lite över 1,5 år sen! Älskar att bo i hus även om det finns en massa fördelar med lägenhet också! =)
    Väntar tvillingar! 15+4 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-08 13:27:25 följande:
    Men är du fr Uppsala ursprungligen eller?

Ha, härligt med sån grym vinst på lgh! Skrattande 

Ja, kan tänka mig att det finns för- och nackdelar, som med allt.. Men bara den där frihetskänslan är ju guld värd! Att man kan spela hur hög musik man vill osv. =)
    NJaaa... till Knivsta flyttade jag från Gävle.. men kommer ursprungligen från Tierp om du känner till det stället? Mitt emellan Uppsala och Gävle typ. =)
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-08 13:39:36 följande:
    Jodå, själv är jag fr Skutskär serru Gick gymnasiet i Gävle =)
    Skuuuutskär.... då är vi ärkerivaler alltså...ack ack... ;)
  • MCT79

Jag måste testa i morgon igen men äkta morgonurin... å så ska sambon få kontrollkissa... vi måste ju göra det här vetenskapligt... hahah!

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-09-08 17:06:18 följande:
    Två tjejer alltså!
    Men namnen B1 och B2 och helan och halvan  funkar ju på tjejer också. Så du behöver inte fundera på namn, skönt!
    Hahah! Cool Du vad heter du på Wordfeud??
  • MCT79
    Odetta skrev 2011-09-08 19:03:05 följande:
    Jag vill spela wordfeud jag heter TrollmammaJuli
    MUhahah!  Är du bra..... ? Skäms
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-09 08:52:17 följande:
    Pfff, är vi väl inte? Är inte det mellan Gävlebor o Tierpsbor eller? Vi skutskäringar gick ju antingen i Tierp eller Gävle, alltså kan vi INTE vara rivaler Cool Sen bor ingen av oss kvar iaf

Hur mår du idag då? Och hur gick bikarbonattestet?
    Jag vet att det var bråk mellan tierpare och skutskärsbor när jag gick på gymnasiet... men det var nog mer mellan individer. ;)

Gjorde om det i morse! 2 tsk bikarbonat och 2 tsk urin och rörde snabbt. Nada. Absolut ingenting.

Tyvärr föll min kontrollgrupp bort då min dementa sambo smygkissade innan jag vaknade! Dålig stil....
    Väntar tvillingar! 15+5 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-09 09:02:46 följande:
    Du ser...

Wihooo!

Tycker kontrollgruppen kan kissa snart igen, spelar nog ingen roll om han gör det lite senare.
    Körde iväg honom på en gång! Cool
  • MCT79

Tvingade sambon att göra testet också, möööjligen att det skummade liiite... är han också tjej?? Förvånad

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma