Jag känner mig otroligt lyckligt lottad. Jag har både mina föräldrar och svärföräldrar på gångavstånd. Jag kommer ursprungligen från Göteborgstrakten men flyttade till Västmanland för snart 10 år sedan. Mina föräldrar bodde kvar i Gbg men när dom fick veta att dom skulle bli morfäldrar (2007 till Felicia) så bestämde dom sig för att flytta hit.
Det har varit helt ovärdeligt för mig att mina föräldrar nära och särskilt nu när småttingarna är här
Så jag förstår att det blir tuffft för er som inte har någon som kan avlasta någongång emellanåt.
Jag tycker det är lyx när mina föräldrar kommer förbi och tar med alla barnen ut på promenad, även om det så handlar om en timma eller så. Men det är så underbart och det är sällan så att jag försöker vila eller nåt utan snarare passar jag på att städa eller något sånt. Men iallafall, det är lyxigt att få göra sånt alldeles alldeles ensam....
Så jag tycker att ni som inte har någon hjälp att tillgå är otroligt starka, jag är mycket imponerad! Jag lyfter på hatten
Sen så vill jag bara visa lite syskonkärlek, här ser ni Felicia och Melvin <3