hanide skrev 2011-01-26 20:30:50 följande:
Här har det verkligen gått i perioder då de är mer klängiga. Jag hade en sån period när mina var runt 11-12 mån men det går över. Men nu börjar det så smått igen.... Snart 13 mån.....
En annan fråga. Hur är er relation till man/sambo? Bråkar ni mer eller har ni blivit tajtare sen tvillingarna kom? Förstår ni varandra? Vissa av er har verkligen delat med er och det är jag tacksam för, men ni andra?
Vi har nog inte blivit nåt av det.

Vi är nog ganska mycket som vi var innan! Jag tycker vi har ganska mycket tid för varandra kvällstid när barnen har somnat, om vi inte har andra projekt att fixa... vårt sexliv har inte blivit "lidande" eller så.. men vi är nog också ganska bra på att balansera varandra. Är den ena (för det mesta jag...) tjurig, så är inte den andra det, osv. Vi har inga höga krav, eller vad man ska kalla det.. och vi pratade väldigt mycket innan pojkarna kom, om våra förväntningar, om hur vi trodde det skulle bli, ställde in oss på att det skulle ta mycket tid och så.. sen är vi noga med att få egentid både själva och var för sig, vi har varit iväg två övernattningar, min mamma har passat dom så vi har gått på bio eller bara varit ute och ätit. Jag tror det är mycket för att vi har samma inställning som det faktiskt gått så bra, att vi kämpar lika mycket båda två för att det ska vara bra!
MEN, nu har vi inte haft det jättejobbigt heller. Det var jobbigt i många månader innan killarna började somna ordentligt, då hade vi noll tid på kvällarna.. hade vi haft det "värre", så vet jag inte hur vi hade haft det nu.
Hur har ni det?