Inlägg från: Anonym (Frisk!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frisk!)

hypokondriker??? MS???

Hej LauraLaurent!

Jag tror inte att du har något att oroa dig för alls om jag ska vara ärlig.
    Att man får domningar i huden eller blir öm sådär är vanligt, händer mig ibland. Jag vet inte ifall du är väldigt stressad just nu eller om du kanske mår dåligt över något, men sånna besvär kan yttra sig fysiskt, de behöver inte bara yttra sig psykiskt.

Jag hade en period i mitt liv då jag var väldigt stressad, pluggade mycket, jobbade och så. Jag tänkte inte på hur stressad jag var och jag blev snurrig, glömde saker och la saker på ologiska ställen, fick avdomningar i ansiktet och andra knepiga saker. Jag var övertygad om att det var hjärntumör, men det visade sig att min kropp bara var i obalans och att jag var tvungen att varva ner. Alla reagerar ju olika på olika saker. Kanske är det något som din kropp reagerar på?

Jag vet att man blir orolig och fruktar det värsta, men en engångs företeelse sådär händer nog de flesta nån gång. Fast är du så orolig så varför inte uppsöka läkare? Då kan du ju sluta oroa dig när du får en doktors bedömning att du e frisk, vilket jag tror att du är!

Lycka till!

Svar på tråden hypokondriker??? MS???