Inlägg från: gossansmamma |Visa alla inlägg
  • gossansmamma

Mallorca

joyzi skrev 2010-05-01 23:20:58 följande:
    Hej vi åker till Alcudia den 14 maj en vecka och ska bo på SunGarden Viva Sunrise .Vi har köpt ett babypaket med sulky, barnstol och barnsäng. Jättebra ju! Jag kommer ha med barnmat, välling och grötpulver. Och blöjor givetvis!Bättre att ha med sig eget än att lägga dyra pengar på det därnere. Det kommer ju säkert väga en del men får helt enkelt planera och minimera min egna packning. Man har ju alltid med sig för mycket ändå ;)Har funderat lite på bra-att-ha-med-sig-saker...febertermometerVätskeersättningNässugSolskyddsfaktorPlåsterAlvedonmildison(dottern har böjväxeksem så den måste med)Annan hudlotionNåt jag missat?
    Du måste berätta hur det var när ni kommer hem !! Skall åka den 23 juli till det hotellet kan vara roligt med lite tips m.m har 2 barn 3½ och 1½
  • gossansmamma
    gossansmamma skrev 2010-05-02 10:33:08 följande:
    Du måste berätta hur det var när ni kommer hem !! Skall åka den 23 juli till det hotellet kan vara roligt med lite tips m.m har 2 barn 3½ och 1½
    och även hur sulkyn var i babypaketet! har också beställt detta..
  • gossansmamma
    dorsia skrev 2010-05-26 13:34:11 följande:
    Låter ju inte så skoj att ni är missnöjda med ving, vi ska oxå åka med dom... Men men det blir nog bra får vi hoppas!
    Jag har åkt flera gånger med Ving och har aldrig råkat ut för något besvär !! Har alltid varit nöjd ! Skall åka till mallorca nu i juli med Ving.. och tror att vi kommer bli nöjda !!
    Synd att ni har haft sån otur med dom!!
Svar på tråden Mallorca