Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
jag har hittat hit.
jag har hittat hit.
jag e lite ledsen idag. idag har jag vägdag och det visade sig att jag bara gått ner 2 hekto på en vecka. idag har det gått nästan 4 veckor sen operation. jag har sammanlagt gått ner 8,4 kg. Jag trodde jag skulle få väga under 100 denna vecka men stannade på 100,00. fan vad surt. En anledning till att jag inte gått ner mer än 2 hekto måste ju vara för att jag har fått mens.
Eller vad tror ni? jag behöver lite peppning. Vet inte om jag vågar ta några mått då jag säkert är svullen å så...
jag hoppas att nån kan hjälpa mig med mitt problem. jag har väldigt svåra diarerr varje dag. jag hade det även innan operationen men tycker det blivit mycket värre nu. jag vågar knappt gå ut längre. vet ni om det finns några bra tabletter eller liknade som kan hjälpa och som man kan äta efter en gastric bypass operation
jag vill bara säga hej till alla nya och grattis till alla som ska opas i veckan. Idag mätte jag cm i midjan och jag har på 1 månad och 2 dagar sen op losat 10 cm. Jag ska väga mig imorgon och det ska bli intressant. Förra veckan gick jag ju bara ner 2 hekto pågrund av mensen hoppas på nåt kilo denna gång. jag vägde dessutom exakt 100,00 kg sist så jag hamnar förhoppningsvis på två siffrigt
Mina dumpningar kommer efter ca 20 minuter varje gång. Men jag kan räkna mina få dumpningar på fingrarna. Jag har haft 2 st 10 som jag kallar dom jpobbiga sen har jag smådumpat men det brukar ta ca 2 minuter efter att jag slutat äta.
Missade en nolla alltså 20 minuter efter jag ätit