Inlägg från: malina 87 |Visa alla inlägg
  • malina 87

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

har en fråga till er alla

från  det att ni gick till läkaren och att ni fick eran remiss skickad om op, hur lång tid fick ni vänta? och vad gör man där i mellan? får man träffa någon? är det några möten?

• malina 87

okej så de så pass fort, hur går op till? är man tvungen att stanna kvar länge på lassarettet? hur går det för dig idag?

• malina 87

får man vara med i här?

har varit hos min läkare idag och han ska skicka remiss ang gbp op. känner mig så glad att jag äntligen kommer att få lite hjälp med vikten.

• malina 87
    ekman74 skrev 2011-01-24 20:05:03 följande:
    Lycka till, hoppas det går fort för dig att få op tid =)
    tack , ja de hoppas jag också... känns som man har fått en bra start på detta år =)
  • malina 87
    ekman74 skrev 2011-01-24 20:27:33 följande:
    Ja, jag håller med dig...jag opererades för exakt en vecka sedan idag...det känns helt fantastiskt =)
    åhh va roligt....hur känns det? går det bra för dig? vart opererades du någonstans?
  • malina 87
    ekman74 skrev 2011-01-24 20:38:09 följande:

Jag opererades på Sophiahemmet i Sthlm och jag tycker det går riktigt bra, det konstigaste är ju att man inte känner sig så hungrig och så blir man mätt på så lite mat. Jag bor i Örebro län men gick genom vårdgarantin så därför fick jag åka till Sthlm och göra op.

hur funkar det där med vårdgarantin? jag bor i västmanlandslän, vet inte o de har sammarbete med något annat län.
  • malina 87

har en fråga,vad händer efter läkaren har skickat in remissen? blir man kallad till möte ?  och om hur längre får man vänta på detta?

• malina 87

tycker den här tråden är underbar, så roligt att se och läsa hur bra det gått för er alla med vikten.

• malina 87

själv va jag till läkaren i måndags och skulle återkomma på onsdag morgon och lämna fasteprover efter de kunde min remiss skickas iväg =) .

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)