Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
har en fråga till er alla
från  det att ni gick till läkaren och att ni fick eran remiss skickad om op, hur lång tid fick ni vänta? och vad gör man där i mellan? får man träffa någon? är det några möten?

har en fråga till er alla
från  det att ni gick till läkaren och att ni fick eran remiss skickad om op, hur lång tid fick ni vänta? och vad gör man där i mellan? får man träffa någon? är det några möten?

okej så de så pass fort, hur går op till? är man tvungen att stanna kvar länge på lassarettet? hur går det för dig idag?

får man vara med i här?
har varit hos min läkare idag och han ska skicka remiss ang gbp op. känner mig så glad att jag äntligen kommer att få lite hjälp med vikten.

Jag opererades på Sophiahemmet i Sthlm och jag tycker det går riktigt bra, det konstigaste är ju att man inte känner sig så hungrig och så blir man mätt på så lite mat. Jag bor i Örebro län men gick genom vårdgarantin så därför fick jag åka till Sthlm och göra op.

har en fråga,vad händer efter läkaren har skickat in remissen? blir man kallad till möte ? och om hur längre får man vänta på detta?

tycker den här tråden är underbar, så roligt att se och läsa hur bra det gått för er alla med vikten.

själv va jag till läkaren i måndags och skulle återkomma på onsdag morgon och lämna fasteprover efter de kunde min remiss skickas iväg =) .

är det någon som har blivit opad i västerås eller uppsala?