trollbottom skrev 2011-01-25 14:35:55 följande:
Jag får inte ta dom. De är för mycket manliga hormoner och jag lider av en svårare variant av pms där jag blir vansinnigt arg, elak och rent våldsam. Så de vill inte ge mig mer manliga hormoner då det visst ska förvärra det tillståndet.
När jag åt vanliga p-piller förut så blev jag också sämre. Får äta antidepp mot min pmds. Jag misstänker att min övervikt delvis hänger ihop med min pmds. Det var riktigt läskigt att läsa listan på symptom då det stämmer in allt ihop typ
Depression, nedstämdhet Oro, ångest Svårt att se framtiden som positiv Exremt sug efter mat, särskilt söta eller salta livsmedel Irritation Plötslig ilska, ökad konflik med omgivning Aggressivitet Svårt att umgås med andra människor Intresseförlust Gråtattacker Känslor av att vara värdelös Sömnstörningar Trötthetskänsla/energilöshet Feber, Kraftiga Vallningar Koncentrationssvårigheter Överkänslighet när/om utsatt för kritik eller avvisning
Hej alla dem symptomerna har jag med så jag äter antidepressiva och ångestdämpande ,men nu senaste dagarna har de inte hjälpt så ska söka psykakuten på torsdag om jag inte ha blivit bättre