• PetraD

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

mrs Vilja skrev 2011-01-22 22:06:04 följande:
    Var kommer du ifrån och var bor du nu?

Ja, var bor ni alla egentligen? Vem är ni?? Förvånad Vet en hel del om era tankar kring, under och efter op, men inget mer...
    Själv bor jag en liten by i mitten av Skåne, har en man och två barn (4½ och 1½). Jobbar som lärare på en högstadieskola och ja... vad ska jag mer berätta? Jag är ganlen i ... och - när jag skriver (vilket ni säkert redan märkt).
    jag bor i ett litet samhälle i småland (norra delen/småländska höglandet...)
    jobbar som personlig assistent & lite extra som behandlingsassistent
  • PetraD
    kurilill skrev 2011-01-23 00:12:27 följande:
    Jag har flyttat från en liten stad i Södermanland till Västkusten. Jag hade ju egentligen tänkt vara helt anonym, men om någon vill adda på Facebook heter jag Madelene Dahlström, har ett foto på mig och min son som presentationsbild :) Bara ni respekterar att jag inte tänker skriva något om operationen publikt..
    blir gärna vän med dig där.. (med resten av gänget också) Petra Deliu

jag vill inte heller skriva något om open publikt...
  • PetraD
    kurilill skrev 2011-01-23 00:12:27 följande:
    Jag har flyttat från en liten stad i Södermanland till Västkusten. Jag hade ju egentligen tänkt vara helt anonym, men om någon vill adda på Facebook heter jag Madelene Dahlström, har ett foto på mig och min son som presentationsbild :) Bara ni respekterar att jag inte tänker skriva något om operationen publikt..
    skickade en förfrågan, hoppas kommer till rätt person bara
  • PetraD
    METAMORPHOSIS skrev 2011-01-30 15:20:17 följande:

Nu är jag hemma. Jag fick träffa den doktor som assisterade vid min GBP-operation, och som var med då dom upptäckte mitt gigantiska magsår. En mycket symastisk ”äldre” överläkare i kirurgi.