flashieangel skrev 2010-08-13 21:06:36 följande:
Jag skriver åter igen... Är inte så många som skriver om smärtor här, jag opades i måndags.
* Jag känner mig oerhört uppblåst fortfarande i magen, hur länge har ni gjort det?
* Jag har fruktansvärt ont "uppe" i magen och ut mot ryggen, varje morgon gör det så fruktansvärt ont att jag ligger o gråter i sängen, sen gör det lite ont varje gång jag äter, och jag tar verkligen tid på mig att äta. Det är som en sugande värk, svårt att förklara, men det känns oerhört jobbigt... Idag har jag bara suttit o gråtit o nästan ångrat open pga att jag mår så dåligt o har ont så här... Det är nästan så att jag drar mig för att äta för att det gör ont då...
* Har alla ni fått det här proteinpulvret som man ska ha i sig en deciliter av per dag? Är det jättefarligt att inte äta det? Försökte igår och jag höll verkligen på att kräkas, det blev sååå konstig konsistens på yoghurten...
Supertacksam för svar...
Men den där smärtan låter inte normalt, det borde iaf gå över av värktabletter.. har du pratat med sjukhuset??
Jag hade absolut inte så ont, mer som håll då och då.
Jag åt inget proteinpulver, började med vanli mat efter en vecka och en vecka utan vettig protein dör man ju inte av. Var inget snack om proteinpulver på mitt sjukhus.