Inlägg från: Annicka |Visa alla inlägg
  • Annicka

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Davidoff1975 skrev 2010-09-12 17:31:36 följande:
    känns som att jag satt igång tredje världskriget här bara för att jag tyckte det blev dålig stäming här igårGråter
    nej du har inte gjort något vännen!{#emotions_dlg.flower}
  • Annicka
    Virriga Vera skrev 2010-09-12 19:53:16 följande:
    Sitter här och mår pyton. Operation imorgon och jag är så spänd och nervös.
    Lycka till imorgon!

Kram Annicka
  • Annicka
    Mach skrev 2010-09-13 15:07:47 följande:
    Nu bär det snart av mot Sthlm och imorgon är det dags för op.
    Oj vad snabbt de 2 veckorna har gått sedan jag började med flyt. Nu 'är det ju dags..:)
    Lycka till!
  • Annicka
    Cilla71a skrev 2010-09-13 17:53:18 följande:

Tjohooo, jag fick OK stämpel i baken, OP 20/10 på Aleris i Kristianstad
    Trodde inte att det var sååå nära till OP.. gulp...

Grattis till optiden!

Kram Annicka
  • Annicka
    SkinnyNo2 skrev 2010-09-14 15:04:02 följande:
    Det är helt GALET, jag darrar och kan inte tro det är sant.....

Jag hade tid för bedömning på Ersta den 23/9, har varit hos sjuksköterska och dietist.
    Nu ringde dom från Ersta för nån timme sen och frågade om jag kan komma och träffa en läkare på bedöming ikväll istället!!

Dom har platser att fylla och behöver vårdplanera in folk, om jag får okej på OP så kan det ske inom en månad....
    Är just nu helt förvirrad, självklart super super super glad men lite oförberedd.
    Håll tummarna för att det går bra! Glad
    Lycka till i kväll!

Kram Annicka
  • Annicka
    Virriga Vera skrev 2010-09-14 17:17:44 följande:
    Så var det tisdag och 1:a dagen på mitt nya liv. Jag sitter hemma i soffan och är trött men så glad och nöjd.

Jag anlände till Kristianstad kl 11.30 lugn som en filbunke tyckte jag, den fasaden rämnade ju ganska snart kan jag tala om. Maken fick inte komma med in på avdelningen så det blev ett hastigt hejdå i dörren sedan var det inskrivning och ett jättefint omhändertagande av en sjuksköterska. Jag bytte om till en "klänning" av modell större och kanylen sattes. 13.30 var jag nere på OP och sedan kommer jag inte ihåg något förrän de väckte mig och sade att de var klara, jag frågade om de hittat något intressant i magen på mig, men det hade de inte sedan somnade jag om. Vaknade till igen när en sköterska tyckte att jag skulle upp och gå, det tyckte inte jag och informerade henne vänligt att jag tyckte hon kunde byta jobb. Somnade om i ca 30 sekunder då sköterskan vänligt men bestämt fick upp mig på fötter. Vid 18.00 tiden så kände jag mig som en människa igen och vid 20.00 var jag hur pigg som helst bara jag slapp resa mig ur sängen för då mådde jag inte speciellt bra.

Idag har det bara varit toppen, mår hur bra som helst och har ätit lite soppa och filmjölk, är bara lite trött.

Så nu är det soffan som gäller i några timmar innan jag skall trilla i säng.
    Skönt att hör att allt har gått bra!

Välkommen till andra sidan!
    Kram Annicka
  • Annicka
    Lalalong skrev 2010-09-15 12:56:38 följande:
    Jaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kallelse!!!!!!!!!!!!!!!

Operation!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/10!!!!!!!
    Grattis till optiden!

Kram Annicka
  • Annicka
    frökenKAJO skrev 2010-09-15 20:33:21 följande:
    Bor också i Gbg-trakten och fick bedömning och op inom loppet av två månader. :)
    Bor också i GBG och fick bedömning och op inom loppet av två månader!
  • Annicka

Rensat bort gamla kläder från garderoben som jag inte kan ha som jag dränker mig iGlad

• Annicka
    sabinaa skrev 2010-09-16 11:56:52 följande:
    Tusan vad skönt! Det ser jag också fram emot.

Då får du införskaffa ny nu kanske?
    Ja det känns skönt att få rensa bort kläder som är för stort!
    Ja byxor behöver jag ha och en vinterjacka måste jag inför skaffa också för den jag har dränker jag mig för den var redan stor förra vinter och ännu större nu och det kommer inte se snyggt ut om jag går i ett tällt till vinter om du förstår vad jag menar.

Kram Annicka
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)