Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Jag vet inte hur jag ska se det själv...jag borde faktiskt sluta röka. Men jag tror jag "borde" mer än jag "vill". Jag har inga problem med att hålla uppe en längre tid om jag måste men jag vet inte om jag är redo att sluta helt och hållet...misstänker att jag kan behöva ciggen ibland efteråt när det är jobbigt med maten. Ja ni rökare förstår vad jag menar...

Försöker intala mig att jag ska sluta helt, men det är svårt.
Nu har ju kallelsen kommit (men jag ska röka upp mitt sista paket, det köpte jag samma dag som kallelsen kom, i onsdags. Röker nog sista idag. Så jag röker ju inte supermycket direkt). Så... ja, nu ska det slutas.
Men jag känner absolut igen det du känner! Egentligen så... Ja, jag borde också mer än jag vill egentligen. Känner jag mig rätt så kommer det bli ett litet bloss... då och då...
Men faaan.. jag har ju lovat... Vi får se hur det blir..

Min man är från Broby och jobbade på Evertronic i Hästveda när vi träffades. Han har lite bekanta där också. Så jag har varit på Hästveda många fler gånger än just på marknaden också
  Min man är från Broby och jobbade på Evertronic i Hästveda när vi träffades. Han har lite bekanta där också. Så jag har varit på Hästveda många fler gånger än just på marknaden också