Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Tinzi skrev 2010-11-19 19:54:22 följande:
Ojj 50 kg wow! Längtar tills jag gått ner så mkt! :)Är det vanligt m. gallproblem alltså? *rädd* hur märker man det?!
Själv sitter jag här och är orolig att jag kommer töjja ut min magsäck/ficka redan....har hitills kunnat äta pytte lite, men idag åt jag säkert 3 dl rotmos innan jag kände att jag blev mätt. Är det normalt 1 vecka efter OP? :(
Känner sug efter massa go mat för det mesta som jag inte får äta ännu , är jätte jobbigt. hade hoppats på att det skulle försvinna lite mer. Nån som känner igen sig?
och...kan man äta äggröra på hårdkokta ägg som man sen mosat eller hur var det med ägg?

, för nu får ni se den (halv)nakna förvandlingen. Jag då jag led av EXTREM FETMA för 9 månader sedan, och då jag nu är NORMALVIKTIG med diverse häng överallt, men buken och bysten ska fixas till sommaren, låren kommer om ngt år eller så.
 , för nu får ni se den (halv)nakna förvandlingen. Jag då jag led av EXTREM FETMA för 9 månader sedan, och då jag nu är NORMALVIKTIG med diverse häng överallt, men buken och bysten ska fixas till sommaren, låren kommer om ngt år eller så. ) *
 ) *