• camizz

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Jag tror att mycket av det människor som säger massa elaka saker är mest svartsjuka. Det var som en av mina bästa vänner sa till mig när ja fått i väg remissen: det är bara att träna å att man har självdisciplin. Men hon väger typ 20 kg mer än mig och testar både tabletter från Thailand m,m för å gå ner i vikt. Men när man har hållt på i större delen av sitt liv med vikten ger man upp.
    Vi är starka som gör något åt våra liv. Kram på er!

• camizz

En fråga när ni förbereder inför op å dricker endast vad dricker man då?
    Har en tarm sjukdom som gör att min mage knappt klara av något med fibrer , fett osv...

• camizz

Va duktiga alla är.. Har denna tråd som
    Kvällslektyr :)
    Ja är så glad för op när det väl ska bli, men totalt livrädd. Hoppas ingen tar illa upp nu när ja frågar er lite, men när folk har gått bort pga op varför gör dom det? Är så sjukt rädd för det. Är det dom som är jätte överviktiga. Tarmvred har jag hört om.
    Sedan en annan sak, alkohol hur långt efter op får man dricka? Kan man ens dricka. Brukar ta en äggkopp med dooliys på fredag kvällen:) När mina små barn sover å man kan slå ner rumpan i soffan !

• camizz

BohusM GRATTIS!!! hur känns det? grattis igen KRAM

Elvis 070227 Thilda 080428 Ronja 091020
  • camizz

Hej tjejer! I dag fick ja brev från ersta. Ska dit 18feb. Hur fort har det gått för er andra efter det första mötet? :) är skit nervös!!

• camizz

BebisVagga!! oj va fin du har blivit !! Grattis!! :D

Elvis 070227 Thilda 080428 Ronja 091020
  • camizz

Har bara fått min remiss skickad från husläkare, fått bekräftelse från ersta å nu läkar samtal från ersta den 18/2

• camizz

Detta är inte direkt rätt forum kanske men åh säger ja bara.
    Har legat på hjärt avd sedan lördags.. Har gjort lung rönken å skickt röntken.. Dom
    Misstänker proppar i lungorna.
    Tänk om dom inte vill opa mig pga detta. Ska på samtal den 18 feb!
    Duktiga ni är alla som flyter å har opats!!
    Kram på er!!

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)